چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توری پلیسه در فشم

۵۷۲ بازديد

توری پلیسه در فشم که از محصولات اصلی توریکس می باشد که با رویکرد جلوگیری از ورود حشرات موذی و دفع گرد و غبار بیرون به درون خانه ها در انواع سایزها در پروسه تولید قرار گرفته است. توری پلیسه در فشم نسبت به توری های قدیمی هم از عملکرد بهتری برخوردار بوده و به راحتی درون قاب خود جمع می شوند. با نزدیک شدن فصل تابستان با بالا رفتن درجه حرارت انواع حشرات موذی به راحتی از طریق درز پنجره ها وارد محیط خنک خانه راه پیدا می کنند. نوع متریال به کار رفته، نوع سازه های استفاده شده برای پیاده سازی قاب فلزی آن ها در کیفیت توری ثابت نقش اسای دارد، معمولا قاب آن ها از فلزاتی مانند آلومینیوم ساخته شده و خود توری ها از ماده ای شیمایی با بافت های سیار ضخیمی تولید می شوند. استفاده از آلومینیوم به صورت پروفیل های آلومینیومی بوده که برای درب و پنجره های دوجداره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر مشتریانی که به ما رجوع می کنند، معمولا برای کلیه ماه های سال از این توری ها در شکل های مختلف استفاده می کنند.

 

 معمولا توری پلیسه در فشمدر فشم بهترین قیمت و کیفیت به سفارش شما عزیزان در سایزهای مختلف قابل ساخت می باشد. معمولا بر این اساس، توری پلیسه در فشم به توری های تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می گردند. ساخت اسکلت فلزی این توری ها در راستای افق و عمودی بوده که بیشتر کاربران از مدل عمودی آن برای پنجره های دوجداره و قدی بهره می برند. توری ثابت با استانداردهای جهانی تولید شده که نسبت به مدل های قدیمی از مکانیزم های پیشرفته تری برخوردار می باشد. علاوه بر توری ثابت

  1. توری پلیسه
  2. توری پنجره
  3. توری پشه

در اندازه های گوناگون به شما مشتریان عزیز به فروشمی رسد. پلی استایرن استفاده شده برای ساخت خود توری ها دارای خواص مکانیکی زیر می باشد:

  1. انعطاف پذری بالا که در دسته مواد نرم محسوب می شود.
  2. شکل پذیری این توری ها زیاد است.
  3. در شرایط مختلف دچار تغییر رنگ نمی شوند

 

  1. ماندگاری و طول عمر بالا
  2. قابلیت شکل دهی بالا برای بسیاری از کابردهای صنعتی
  3. وزن سبک
  4. استفاده از ماده پلی استایرن سبب شده است تا به راحتی از یک طرف درون قاب فلزی خود جمع شوند

 

 

خاصیت جمع شوندگی توری پلیسه در فشم در کمترین زمان ممکن انجام می دهد و این مکانیزم با سرعت زیادی انجام می شود. توری پنجره در فشم از طرف بیرون چشم اندازی در معرض دید افراد بیرون ایجاد نکرده و مانعی بر سر راه درب و پنجره ها محسوب نمی شود. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی در راستای افق و در مدل عمودی خاصیت جمع شوندگی در این راستا انجام می گیرد. شاخصه اصلی توریکس کیفیت بالای توری ثابت بوده که سعی کرده ایم این محصولات قیمت مناسب نیز به شما عزیزان عرضه کنیم.  ریل های استفاده شده برای باز و بسته شدن توری ها مقاومت بالایی دارند. مزیت ما سه دهه تجربه کاری در زمینه فروش محصولات توری می باشد. این توری ها دارای کارت گارانتی یک ساله بوده و با عرضه مستقیم از تولیدی به دست شما مشتریان می رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.