جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری پنجره در فسا

۵۷۳ بازديد

توری پنجره در فسا  با کیفیت بالایی ارائه شده  و برای قیمت دهی به آن ها موارد مختلفی را در نظر می گیرند. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد. این تخفیف شامل کلیه محصولات توریکس است. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح آن ها، ابعاد توری و نوع طرحی که برای آن در نظر می گیرند. بستگی دارد. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. کاربران می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. برخی از کاربران برای کلیه ماه های سال از این توری ها استفاده می کنند. استفاده از توری پنجره در فسا بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

 معمولا توری پنجره در فسا در مجموعه توریکس با مدل های مختلفی به صورت عرضه مستقیم از تولیدی به شما کاربران فروخته می گردد. درجه کیفی این توری ها بایکدیگر متفاوت هستند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شود. این ماده در صنعت شیمیایی دارای ویژگی های زیادی می باشد. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که باعث شده است. پلی استایرن در ساخت توری ها به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد شیمیایی محسوب شده است. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری پنجره تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند

 

توری پنجره در فسا بر اساس عملیات باز و بسته شدن به توری های تک فریمی و دو فریمی دسته بندی می شوند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندکی به صورت افقی و عمودی انجام می گیرد. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. توری پنجره با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. این عملیات باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود.  شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد. بیشتر صنعتگران از این نام استفاده می کنند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.