سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

توری پلیسه در همدان

۶۵۴ بازديد

توری پلیسه در همدان با کیفیت بالایی برای دریافت نور خورشید به طور کامل به شما عزیزان در انواع طرح و مدل ها عرضه می شود. مجموعه ما برای نورگیرهای سقفی تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما اعم از توری پشه، توری پنجره در انواع سایزها به شما عزیزان ارائه می شود. کیفیت توری پلیسه در همدان به عواملی چون ابعاد توری و نوع سازه های به کار رفته در آن ها بستگی داشته که مجموعه توریکس سعی دارد تا تمامی این ویژگی ها را در ساخت توری ها رعایت کند. برای دفع حشرات موذی می توان برای کلیه ماه های سال از انواع توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

 معمولا توری پلیسه در همدان با درجه کیفی متفاوتی به فروش می رسد و برای آن ها مدل های مختلفی در نظر می گیرند که بر اساس تعداد فریم و راستای جمع شوندگی آن ها می باشد. توری پلیسه در همدان نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشند و از نظر شکل ظاهری با دکوراسیون داخلی بسیار متناسب می باشند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته شده و قاب فلزی آن ها از آلیاژهای مختلف ساخته می شود. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. در ساخت توری ها، پلی استایرن به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد شیمیایی محسوب شده است. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند، بدن آنکه وقت خود را هدر دهند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

توری پلیسه در همدان بر اساس عملیات باز و بسته شدن به توری های تک فریمی و دابل فریمی در بازار دسته بندی می شوند. در مدل تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم صورت گرفته که دوام بالایی از نظر ساخت دارد و به طور عمودی مکانیزم باز و بسته شدن را انجام می دهد. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام گرفته که دارای استحکام بالایی هستند. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. توری پلیسه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پلیسه می باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.