جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری پنجره در قرچک

۶۱۵ بازديد

واملی چون طرح آن ها، ابعاد توری بستگی داشته و تمامی مراجع تولیدی سعی دارند، در ساخت ان ها تمامی استانداردهای لازم را در نظر بگیرند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پنجره در قرچک بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود. برای تمامی ماه های سال بهتر است که از توری پنجره در قرچک استفاده کنید.

 توری پنجره در قرچک دارای تنوع رنگ و طرح بوده که برای آن تخفیفی در نظر کرفته ایم کیفیت بالای توری پنجره در قرچک مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. درجه کیفی توری پنجره در قرچک به

 معمولا توری پنجره در قرچک دارای یک کیفیت مشخصی نبوده و برای آن شاخص های کیفی مختلفی وجود دارد.  بر اساس این شاخص های کیفی توری پنجره در قرچک در مدل ها مختلفی در بازار ارائه می شوند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شوند و یکی از شاخثص های کیفی در توری پنجره در قرچک محسوب شده اند. این ماده در صنعت شیمیایی برای بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. پلی استایرن در ساخت توری پنجره در قرچک به شکل دهی به آن ها کمک کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد محسوب می شود. توری پنجره در قرچک دارای وزن سبکی بوده و نصب آن ها به آسانی انجا می شود و افراد به راحتی آن ها را جابه جا می کنند. توری پنجره در قرچک از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود.  شکل باز و بسته شدن توری پنجره در قرچک به صورت آکاردئونی می باشد.

 

 

توری پنجره در قرچک با استفاده از یک و یا دو فریم قابل راه اندازی هستندو بر اساس تعداد فریم در بازار به توری پنجره تک فریمی و دابل فرمی دسته بندی می شوند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم و با سرعت کم تری نسبت به توری پنجره دابل فریمی عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهد. توری پنجره در قرچک با استفاده از ریل هایی فلزی صورت می گیرد. این ریل ها مقاومت بالایی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. توری پنجره در قرچک با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پنجره در قرچک می باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.