پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

توری پشه در یاسوج

۶۰۸ بازديد

توری پشه در یاسوج از محصولات توریکس می باشد که با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه می شود. این محصول در بازار با درجه کیفی مختلفی ارائه شده و قیمت آن مناسب می باشد. توری پشه در یاسوج هم می توانند بر اساس سلیقه شما عزیزان در انواع اندازه ها راه اندازی شوند و هم می توانند به صورت سازه های از پیش ساخته شده مورد استفاده قرار بگیرند. کاربران معمولا با نزدیک شدن فصل تابستان و با گرم شدن هوا از انواع این توری ها استفاده می کنند. بیشتر مشتریان برای کلیه ماه های سال از توری پشه استفاده می کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پشه در یاسوج بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

در بازار فروش بر اساس عملیات باز و بسته شدن توری پشه مدل های مختلفی برای آن ها در نظر می گیرند. دو دسته بندی طبق زیر برای انواع توری ها وجود دارد که بر اساس عملیات باز و بسته شدن توری ها می باشد:

  1. بر اساس فریم ساخت و تعداد آن
  2. بر اساس راستای قرارگیری در قاب فلزی

توری پشه با این که ظاهر ساده ای دارند، ولی دارای عملکرد ویژه تری نسبت به توری های قدیمی هستند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شود. این ماده در صنعت شیمیایی دارای قابلیت های زیادی می باشد. به دلیل نرم بودن پلی استایرن از آن برای شکل دادن به توری ها استفاده می شود. در صنعت از پرکاربردترین مواد شیمیایی محسوب شده است که دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشد. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند. توری پشه معمولا از یک طرف عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند و پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند.

 

توری پشه بر اساس تعداد فریم ساخت در بازار به دو نوع تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندکی به صورت افقی و عمودی انجام می گیرد. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود. معمولا شکل جمع شدن در توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و به همین دلیل به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. توری پشه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. توری پشه همچنین دارای کارت ضمانت نامه استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.