جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری پشه ارزان

۶۲۴ بازديد

معمولا حشراتی مانند مگس و پشه با گرم شدن هوا در فصل تابستان وارد محیط خانه می شوند. محیط خانه سردتر از هوای بیرون بوده و به این دلیل وارد آنجا می شوند. معمولا این حشرات موذی از طریق درز پنجره و دربها وارد خانه می شوند. امروزه کاربران می توانند با خرید انواع توری ها از ورود چنین موجوداتی به درون خانه جلوگیری کنند. توری ها انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

خود توری ها از جنس پلی استایرن بوده و قاب فلزی آن ها از فلز آلومینیوم می باشد. این قاب فلزی دارای استحکام بالایی می باشد که به خوبی توری ها را مهار کرده اند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله موادی است که بسیار نرم بوده و خاصیت شکل پذیری بسیاربالایی دارد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. نصب توری پشه بسیار راحت بوده و هر کسی به راحتی می تواند این توری ها را بر روی درب یا پنجره منزل خود نصب کند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

کیفیت توری پشه

توری های امروزی مانند توری پشه نسل جدید توری های قدیمی هستند و از نظر مکانیزم ساخت از فناوری نوینی برخوردار هستند. این توری ها دارای مزیت های زیر هستند:

1.    توری پشه اولین مزیت مهمی که دارد، سبک بودن آن می باشد. به دلیل وزن سبک کاربران می توانند این توری ها را بر روی انواع پنجره های کوچک و بزرگ بدون صرف زمان زیادی نصب کنند.

2.    توری پشه معمولا از طرف بیرون در دید افراد خارجی نیست و به عنوان مانعی بر سر راه پنجره ها به حساب نمی آید.

3.    توری های امروزی دارای این قابلیت هستند تا از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. به توری پشه های امروزی توری های آکاردئونی نیز می گویند که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

4.   نصب توری پشه روی انواع درب ها و پنجره ها محدودیت ندارد و افراد می توانند از آن ها به هر شکلی که خواستند استفاده کنند.

5.    صنایع تولیدی توریکس توانسته است که انواع توری ها را با رنگ و ابعاد مختلف روانه بازار فروش کند.

6.     با گذشت زمان با آفتاب خوردن قاب توری ها رنگ ها از بین نرفته و دچار تغییر رنگ و زنگ خوردگی نمی شوند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت قاب این توری ها باعث شده است تا رنگ پذیری خود را حفظ کنند.

7.    معمولا باز و بسته شدن توری از یک طرف با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد که دارای مقاومت زیادی هستند.

دسته بندی بر اساس نوع فریم

توری پشه ها از نظر تعداد و نوع فریم به دو دسته تک فریم و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند که امروزه بیشتر از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. باز و بسته شدن توری با استاده از مکانیزم ویژه ای انجام گرفته و بدون دخالت دست یا اهرمی با سرعت زیاد انجام می شود. از یک طرف توری با استفاده از ریل هایی فلزی باز و بسته می شود. در هنگام بسته شدن توری به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.

خاصیت جمع شوندگی توری پشه

از نظر خاصیت جمع شوندگی توری ها به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند. در عمودی، توری ها به شکل عمودی به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند ولی در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی انجام می شود. مزیت ما تجربه بالا در فروش محصولات توری پشه می باشد که توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. شما می توانید برای سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.