جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

توری پنجره در گرمابدره

۵۷۸ بازديد

توری پنجره در گرمابدره با بهترین قیمت بازار و کیفیت بالا به شما مشتریان به فروش می رسد که برای تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. توری پنجره یکی از محصولات اصلی ما محسوب شده که در آن از متریال های با کیفیتی ساخته شده است. معمولا برای ساخت خود توری ها از ماده پلی استایرن با درجه کیفی های متفاوتی استفاده می شود. نوع متریال های استفاده شده دارای مزیت های زیر بوده که به صورت زیر می باشد:

  1. نوع طرحی که برای ساخت آن ها در نظر می گیرند.
  2. جنس متریال استفاده شده برای ساخت اسکلت فلزی توری ها

مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. بیشتر از توری پنجره برای ماه های گرم سال استفاده می کنند، زیرا استفاده از آن ها برای پوشش درز درب و پنجره بسیار مناسب می باشند. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پشه در مشهد بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار مورد کاربری مشتریان قرار می گیرد.

 

 معمولا توری پنجره در گرمابدره در بازار دارای فریم های باز و بسته کردن می باشند و به این صورت که از یک طرف توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. از نظر تعداد فریم توری پنجره دارای انواع مختلفی می باشد. پلی استایرن به کار رفته در ساخت توری ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می بوده و از مواد نرم محسوب ی شود که برای کاربردهای شیمایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند.این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند. بر این اساس به کار بردن این نام بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

.

توری پنجره در گرمابدره بر اساس عملیات باز و بسته در مدل های عمودی و افقی دسته بندی می گردد. در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی در راستای افق به صورت گرفته و توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. توری ها در راستای افقی نیز می توانند باز و بسته شوند. ریل های فلزی مقاومت بالایی داشته و می توانند وزن زیاد توری پنجره را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند. توری پنجره در اندازه های مختلف ساخته شده که می توان برای قاب فلزی آن ها رنگ های ملایمی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر بگیریم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.