شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

توری پلیسه در یزد

۵۸۶ بازديد

توری پلیسه در اراک با کیفیت بالا توسط مجموعه توریکس ارائه شده که دارای استانداردهای کافی از نظر ساخت می باشد. توریکس برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته که این تخفیف شامل کلیه محصولات توریکس می باشد. کیفیت توری پلیسه در اراک به عواملی چون اندازه آن ها، طرح اجرایی و نوع سازه های استفاده شده برای راه اندازی آن ها بستگی دارد. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان با گرم تر شدن هوا برای جلوگیری از ورود حشرات از انواع این توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد و شما عزیزان می توانید برای کلیه پنجره های ساده و دوجداره از آن ها کاربری داشته باشید. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی مانع بسیار خوبی در برابر گرد و غبار از طرف خارج به حساب می آیند.

 

 معمولا توری پلیسه در اراک با مدل های مختلفی در بازار به مشتریان عزیز فروخته می شود. دو نوع کلی برای توری ها از نظر ساخت وجود دارد که  نسبت به توری های قدیمی دارای عملکرد ویژه تری هستند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شود و قاب فلزی آن ها از فلزاتی که سختی بالایی دارند، در پروسه تولید قرار زیادی بوده که برای کاربردهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که باعث شده است. پلی استایرن در ساخت توری ها به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد شیمیایی محسوب شده است. وزن سبک توری پلیسه باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان بدون استفاده از اهرم یا پیچی آن ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

توری پلیسه در اراک بر اساس عملیات باز و بسته شدن را با استفاده از یک و دو فریم با سرعت بالایی انجام می دهند که از این نظر در بازار فروش به دو دسته افقی و عمودی دسته بندی می شوند.برای این باز و بسته شدن معمولا از ریل هایی کمکی بر روی قاب آن ها کمک می گیرند. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار فروش تقاضای بیشتری برای توری های دابل فریمی در راستای عمودی وجود دارد. توری پلیسه در راستای جمع شوندگی به دو دسته عمودی و افقی دسته بندی می شوند. توری ها این قابلیت را دارند تا از یک طرف به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار بگیرند. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.