پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

توری پشه در رباط کریم

۵۹۴ بازديد

توری پشه در رباط کریم از محصولات ما بوده که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و دفع حشرات موذی در انواع سایزها در پروسه تولید قرار گرفته اند. این توری ها با کیفیت بالایی ارائه شده که مجموعه توریکس برای آن تخفیفی ویژه در نظر دارد.. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما بوده و سعی کرده ایم در ساخت توری پشه تمامی استانداردهای لازم را در نظر بگیریم. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح آن ها و ابعاد اجرایی برای قاب فلزی آن هابستگی دارد. مشتریان عزیز می توانند برای فصل تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی کاربری داشته که از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. محدودیتی در نصب انواع توری پشه وجود ندارد و برای کلیه پنجره ها و درب ها قابل استفاده می باشند. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پشه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

 معمولا توری پشه در رباط کریم با درجه کیفی مختلفی در بازار به فروش رسیده و برای آن ها مدل های مختلفی در نظر می گیرند که نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته شده و برای اسکلت بندی آن ها از فلزات مقاوم استفاده می شود. پلی استایرن در صنعت شیمیایی دارای قابلیت های فیزیکی و خواص مکانیکی قابل توجه ای می باشد. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که برای شکل دهی به توری ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزیت های توری پشه در رباط کریم این است که از وزن سبکی برخوردار بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. مشتریان همچنین می توانند بدون هدر دادن زمان از این توری ها کاربری داشته باشند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

توری پشه بر اساس تعداد فریم های ساخت به دو نوع تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند. توری ها ی دابل فریمی عملیات باز و بسته شدن را با سرعت بالاتری انجام می دهد که رد بازار تقاضای بیشتری برای آن ها وجود دارد. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم در راستای عمودی انجام می شود. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام گرفته که دارای دوام زیادی از نظر ساخت هستند. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. توری پشه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.