دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

توری پلیسه در اصفهان

۵۵۶ بازديد

توری پلیسه در اصفهان با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت بازار توسط مجموعه توریکس به فروش می رسد. این توری ها دارای تخفیفی ویژه بوده از سوی تولیدی بوده که در ساخت آن ها تمامی استانداردهای لازم در نظر گرفته شده است. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح آن ها، اندازه و سازه های استفاده شده برای راه اندازی آن ها بستگی دارد. مشتریان می توانند برای کلیه ماه های سال به خصوص ماه های گرم سال از این توری ها برای جلوگیری از حشرات موذی استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

 معمولا توری پلیسه با درجه کیفی مختلفی در بازار به فروش رسیده و برای آن ها دسته بندی های مختلفی از جهت تعداد فریم ساخت در نظر می گیرند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته شده و قاب فلزی آن ها از فلزاتی مقاوم در اندازه های مختلف در پروسه تولید قرار می گیرد. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در دسته مواد نرم قرار می گیرد. استفاده از پلی استایرن در ساخت توری ها به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد محسوب شده که برای کاربردهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های توری پلیسه است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنندکه باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند.

 

توری پلیسه در راستای عمودی برای انواع پنجره های قدی ساخته می شود که انواع درزها را به خوبی پوشش می دهد. توری پلیسه در اصفهان بر اساس راستای جمع شوندگی توری ها به دو دسته عمودی و افقی دسته بندی می شوند که در بازار بیشتر از مدل عمودی آن ها استفاده می شود. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود که پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.