چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توری پلیسه در نیشابور

۵۸۶ بازديد

توری پلیسه در نیشابور از محصولات توریکس که برای پوشاندن درز درب و پنجره ها در سایزهای مختلف برای انواع پنجره ها ساخته می شود. توریکس برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. کیفیت توری ها به نوع عملکردشان بستگی داشته که به عواملی چون طرح اجرایی برای آن ها، ابعاد توری و نوع سازه های به کار رفته بستگی دارد. شما مشتریان عزیز می توانید برای کلیه ماه های سال برای جلوگیری از ورود حشرات موذی از توری پلیسه استفاده کنید. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها بر روی انواع درب و پنجره ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه در نیشابور بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

 معمولا توری پلیسه با کیفیت های مختلفی به کاربران عزیز ارائه شده که نوع درجه آن به نوع عملکرد شنا از انواع توری ها بستگی دارد. برای توری پلیسه در نیشابور مدل های مختلفی از جهت تعداد فریم در نظر می گیرند که نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشند. خود توری ها از ماده ای به نام پلی استایرن ساخته می شود. این ماده در صنعت شیمیایی دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای می باشد. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که باعث شده است. از این ماده در صنعت برای کاربردهای دیگر استفاده می کنند. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. مشتریان می توانند بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند بودن استفاده از اهرمی نصب نمایند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود.

 

توری پلیسه در نیشابور بر اساس عملیات باز و بسته شدن به صورت آکاردئونی باز و بسته شده که در بازار به همین نام معروف می باشند. خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک و یا نهایتا دو فریم با سرعت بالایی انجام می شود. از این نظر در بازار یک دسته بندی بر اساس تعداد فریم های ساخت آن ها می باشد. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری ها را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده کرده که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. توری پلیسه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.