جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری پلیسه در شیراز

۵۹۸ بازديد

توری پلیسه در شیراز با بهترین قیمت بازار و به صورت اقساطی نیز به شما مشتریان عزیز فروخته می شود. مزیت مجموعه توریکس سه دهه سابقه فروش انواع محصولات توری پشه بند با انواع مختلف در سایزهای مختلف می باشد. امیدواریم به شما عزیزان توری پلیسه در شیراز را با بهترین کیفیت عرضه کنیم. تخفیفی که توریکس در نظر گرفته است برای کلیه محصولات ما می باشد و مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح، ابعاد و نوع سازه هایی که برای آن ها در نظر می گیرند وابسته است. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال برای دفع حشرات موذی از این توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد، زیرا استفاده از آن ها تمامی درزهای درب و پنجره ها را پوشانده و مانع از ورود انواع حشرات موذی به درون خانه می شوند. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

 معمولا توری پلیسه در شیراز با مدل های مختلفی در بازار ارائه شده که از نظر تعداد فریم و نوع اسکت بندی به توری های عمودی و افقی دسته بندی می شوند. برای توری پلیسه در شیراز دسته بندی های مختلفی از نظر درجه کیفی وجود دارد. توری های قدیمی ظاهر ساده ای داشتند و عملکرد توری های امروزی را ندارند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته شده که در صنعت از قابلیت های فیزیکی و شیمایی قابل توجه ای برخوردار می باشند. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و بسیار نرم محسوب می شود. این ماده در ساخت توری ها به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد شیمیایی محسوب شده است. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.

 

توری پلیسه در شیراز به صورت آکاردئونی باز وبسته می شوند، به همین علت به آن ها توری های آکاردئونی نیز گفته که در صنعت از این نام بسیار استفاده می کنند. بیشتر توری هایی که رد بازار وجود دارند، در راستای عمودی درون قاب فلزی خود قرار می گیرند که به آن ها توری های عمودی می گویند. در توری پلیسه در شیراز با یک فریم ساخت عملیات با استفاده از یک فریم در راستای عمودی انجام شده که دیرتر از توری های دبل فریمی این عملیات را انجام می دهند. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. توری پلیسه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پلیسه بوده که مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.