جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری پلیسه در کرج

۵۹۹ بازديد

توری پلیسه در کرج که از محصولات ویژه توریکس به شمار می رود با تخفیف ویژه ای به شما عرضه شده که این تخفیف برای کلیه محصولات ما می باشد. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح آن ها با توجه به نوع عملکرد و مکانی که نصب می شوند، ابعاد توری و نوع سازه به کار رفته برای ساخت قاب آن ها برای نگه داشتن خود توری، بستگی دارد. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به خصوص ماه ای گرم مانند تابستان از انواع توری ها بهره ببرند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه در کرج بهترین راه مقابله با انواع حسرات موذی می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود.

 

 دربازار برای توری پلیسه در کرج مدل های مختلفی از نظر تعداد فریم ساخت و نحوه انجام آن در نظر می گیرند، این توری ها اگرچه ظاهر ساده ای دارند، ولی نسبت به توری پشه بند قدیمی در مزیت می باشند و برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. خود توری ها از ماده ای به نام پلی استایرن ساخته شده که قابلیت های فیزیکی از جمله ثبات رنگ و انعطاف پذیری بالایی دارد. این ماده در صنعت شیمیایی دارای قابلیت های زیاده بوده و برای مصارف دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پلی استایرن به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده و دوم ساخت بالایی را برای آن ها رقم زده است. نصب توری پلیسه به سهولت انجام شده و باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند .این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

در توری پلیسه تک فریمی عملیات باز و بسته شدن توری با استفاده از یک فریم صورت گرفته و با سرعت کمتری نسبت به توری های دابل فریمی درون قاب فلزی خود جا می گیرند. خاصیت جمع شوندگی در توری ها در دو راستای افق و عمود با استفاده از این فریم ها صورت می گیرد. ریل هایی فلزی جهت این کار بر روی توری ها تعبیه شده اند. این ریل ها مقاومت خوبی داشته و دوام ساخت بالایی دارند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری پلیسه در کرج به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.