چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توری پلیسه در تهران

۶۰۴ بازديد

توری پلیسه در تهران با درجه کیفی مختلفی در بازار ارائه می شوند. معمولا از توری های تک فریمی و دابل فریمی در بازار استفاده می شود. مجموعه توریکس برای کلیه محصولات خود تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف به مناسبت فصل جدید بهار می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید با نزدیک شدن فصل تابستان از انواع محصولات توری پشه استفاده کنید. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح آن ها، ابعاد توری و نوع طرحی که برای آن در نظر می گیرند. بستگی دارد. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. بیشتر حشرات موذی از طریق درز پنجره ها وارد محیط اصلی خانه می شوند و استفاده از توری پلیسه در تهران بهترین راه مقابله با آن ها می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شود. این ماده در صنعت شیمیایی دارای قابلیت های زیادی می باشد.

 

 

توری پلیسه بر اساس خاصیت جمع شوندگی و تعداد فریم های ساخت به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی و عمودی انجام می گیرد. معمولا بیشتر توری هایی که در بازار ارائه می شوند، به صورت عمودی بوده و توری با جهت عمودی عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهد. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. توری پلیسه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پشه می باشد.

 

 

معمولا از موادی در ساخت توری پلیسه استفاده می شود که بتوان به آن شکل های مختلفی داد. دلیل استفاده از پلی استایرن آن است که می توان با استفاده از این ماده شکل هایی مختلف به توری ها داد. پلی استایرن دارای قابلیت ها شیمیایی فراوانی بوده و از پرکاربردترین مواد در صنعت شیمیایی محسوب می شود. یکی از مزیت های توری پلیسه در تهران وزن پایین آن ا می باشد و سبب شده است که در نصب آن ها افراد از انواع اهرم و پیچ و مهره استفاده نکنند.

محدودیتی در نصب توری پشه وجود ندارد و شما عزیزان می توانید توری پشه را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.  این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. توری های توریکس با انواع رنگ های ملایم در انواع سایزبندی ها به مشتریان عزیز ارائه می شوند که درای قیمت مناسبی نیز هستند. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در زمینه فروش محصولات توری پلیسه به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه تجربه کاری ما می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.