جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

توری ثابت در مشهد

۵۹۶ بازديد

توری ثابت در مشهد نسبت به توری های قدیمی از عملکرد ویژه تری برخوردار می باشند و از محصولات ویژه ما محسوب شده است. عواملی چون نوع سازه به کار رفته، ابعاد آن ها و نوع طرح اجرایی برای راه اندازی توری ها در کیفیت و قیمت توری ثابت در مشهد نقش مهمی دارند. معمولا توری ها این قابلیت را دارند تا در شرایط مختلف بتوان از ان ها استفاده کرد. شما عزیزان می توانید برای دفع حشرات موذی برای کلیه ماه های سال از این توری ها استفاده کنید.

 محدودیتی در نصب انواع توری ها وجود ندارد و کاربران می توانند بدون هدر دادن وقت خود آن ها را در هرجایی که می خواهند نصب نمایند. معمولا تقاضای بیشتری برای توری ها در فصل تابستان وجود دارد و آن به دلیل گرم شدن بیش از حد هوام می باشد. بیشتر حشرات موذی از طریق درز پنجره ها وارد محیط خانه می شوند. این توری ها قابلیت های دیگری چون جلوگیری در دفع گرد و غبار به درون خانه دارند. معمولا این حیوانات از طریق درز پنجره وارد محیط خانه می شوند. برای نصب توری ها نیازی به استفاده از پیچ یا مهره ای نیست و افراد می توانند بدون استفاده از اهرمی آن ها را بر روی انواع پنجره ها نصب نمایند. 

کیفیت توری ثابت

معمولا عملکرد توری ثابت در کیفیت آن ها بستگی دارد. توری های امروزی معمولا دارای مکانیزم پیشرفته تری نسبت به توری های قدیمی هستند. مصالحی که در ساخت توری ها استفاده می شود، بسیار ساده بوده و از یک قاب فلزی به همراه ریل های آن و از خود توری تشکیل شده است. از پلی استایرن در صنعت شیمیایی کاربردهای فراوانی داشته و می توان از این ماده استفاده های فراوانی کرد. برای قاب فلزی از آلیاژهای سبکی چون فولاد و آلومینیوم بهره می گیرند. پلی استایرن در صنعت به عنوان ماده ای نرم محسوب شده و دارای اعطاف پذیری بالایی می باشد. این ماده به دلیل نرم بودن به توری ها شکل های مختلفی می دهند و باعث انعطاف پذیری بالای آن می شوند. یکی از مزیت های توری ثابت وزن سبک آن ها می باشد که مهم ترین مزیت آن ها می باشد.

محدودیتی در نصب توری پشه وجود ندارد و شما عزیزان می توانید توری ثابت را بر روی انواع پنجره های دوجداره و ساده نصب کنید. این توری ها از بیرون هیچ چشم اندازی از داخل خانه ایجاد نمی کند و باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه شما نیز می شود.  این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شوند. توری های توریکس با انواع رنگ های ملایم در انواع سایزبندی ها به مشتریان عزیز ارائه می شوند که درای قیمت مناسبی نیز هستند

مدل های مختلف آن ها

توری ثابت دربازار با رنگ های ملایمی برای قاب ها استفاه می شود. دسته بندی توری ها بر اساس عملیات باز و بسته شدن می باشد.این عملیات به شکل آکاردئونی می باشد و به همین دلیل در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند. معمولا با استفاده از یک یا دو فریم عملیات باز و بسته شدن را به صورت آکاردئونی انجام می دهد. این عملیات با استفاده از ریل هایی فلزی صورت گرفته که استفاده از آن ها برای قاب فلزی باعث سنگینی بیش از حد توری ثابت نمی شود. در بازار بیشتر تقاضا برای توری های دابل فریمی نسبت به توری های تک فریمی وجود دارد.توری دابل فریمی عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. توری ثابت در مشهد با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در فروش محصولات توری پشه می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.