شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نصب توری پارچه ای پنجره

۵۹۶ بازديد

نصب توری پارچه ای پنجره که توسط مجموعه توریکس به شما عزیزان ارائه می شود، به سهولت انجام شده و شما می توانید برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک و پنجره های دو جداره از آن بهره ببرید. یکی از قابلیت های این توری ها این است که می توانید بدون دخالت دست و بدون استفاده از پیچ یا اهرمی از این توری ها استفاده کنید. قیمت انواع توری ها مانند توری پلیسه و توری پنجره بسیار مناسب می باشد و شما عزیزان می توانید با بهره گرفتن از این توری ها برای کلیه ماه های سال مانع از ورود حشرات موذی به درون خانه ها شوید. نصب توری پارچه ای پنجره زمان زیادی از شما نمی گیرد و می توانید از آن ها برای پوشش درز پنجره ها استفاده کنید. عوامل کیفی مهمی وجود دارند که باعث شده اند تا توری های امروزی قابلیت های بیشتری نسبت به توری های قدیمی داشته باشند، این عوامل شامل نوع طرح اجرایی، ابعاد توری و جنس مصالح استفاده شده برای ساخت آن می باشد. توری ها برای جلوگیری از ورود حیوانات موذی به درون فضای خنک داخل خانه ها در انواع شکل های افقی و عمودی طراحی می شوند. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود. در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی به فضاهای خنک تری راه پیدا می کنند. 

نحوه ساخت توری پنجره در توریکس

توری ها باتوجه به نوع عملکردی که دارند، در انواع مدل ها طراحی می شوند. موارد زیر از محصولات اصلی شرکت توریکس می باشد.

توری پشه

توری پلیسه

توری ثابت

توری پنجره

توری ها از نظر شکل ظاهری بسیار ساده می باشند و از ماده ای به نام پلی استایرن برای ساخت خود توری ها استفاده می شود. قاب فلزی آن ها از آلومینیوم ساخته شده که دارای مقاومت بالایی می باشد که می تواند وزن توری پنجره را نیز به خوبی مهار کند.ماده پلی استایرن در صنعت کاربردهای دیگری نیز داشته و از مواد نرم محسوب می شود. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که از آن برای شکل دادن به توری ها استفاده می شود. معمولا برای قاب فلزی آن ها رنگ های ملایمی در نظر می گیرند که باعث زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما نیز می شود. توری ها معمولا از طرف بیرون هیچ چشم اندازی ایجاد نمی کنند.این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود.

انواع مختلف آن ها

معمولا در نصب توری پنجره از یک یا دو فریم ساخت برای عملیات باز و بسته شدن توری ها استفاده می کنند. بیشتر از دو فریم در ساخت توری ها استفاده نمی کنند. باز و بسته شدن توری ها به صورت آکاردئونی انجام می شود و دسته بندی توی ها بر اساس همین دسته بندی ها می باشد. در بازار برای توری های دابل فریمی تقاضای بیشتری نسبت به تک فریمی وجود دارد. معمولا در نصب توری پنجره آن ها را به صورت افقی و عمودی قرار می دهند و بیشتر توری ها در بازار در راستای عمودی مکانیزم باز و بسته شدن را انجام می دهند، علاوه بر توری های عمودی توری پنجره با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.