جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری پشه در تهران

۵۹۷ بازديد

توری پشه در تهران از محصولات مجموعه توریکس می باشد که برای جلوگیری از ورود حشرات موذی به درون خانه ها استفاده شده که کیفیت بالایی دارند و دارای قیمت مناسبی می باشند. محصولات توری با تخفیف ویژه به مشتریان عزیز ارائه می شود. فروش محصولات توری پشه در توریکس به صورت پیش قسطی هم انجام می شود. شما می توانید قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه پرداخت کنید و مابقی هزینه را به صورت قسط های ماهانه تقبل بفرمایید. خود توری ها از پلی استایرن ساخته می شود، این ماده یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت شیمیایی به حساب می آید. برای طراحی قاب فلزی آن ها از آلیاژهای سبکی مانند فولاد و آلومینیوم ساخته می شود.

 محدودیتی در نصب انواع توری ها وجود ندارد و افراد می توانند بدون استفاده از پیچ یا اهرمی این توری ها را بر روی انواع پنجره های بزرگ و کوچک نصب کنند. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود. بیشتر در فصل تابستان از این توری ها استفاده می کنند. در این ماه ها تقاضای بیشتری برای توری ها وجود دارد بیشتر افراد برای کلیه ماه های سال برای پوشش درز درب و پنجره ها از این توری ها استفاده می کنند.

کیفیت توری ها

توری پشه در تهران دارای ظاهر ساده ای می باشند ولی نسبت به توری های قدیمی از عملکرد پیشرفته تری برخوردار می باشند. پلی استایرن به کار رفته در ساخت توری ها دارای بافت های مستحکمی می باشند که دارای مقاومت بالایی هستند. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و از نظر فیزیکی ماده ای نرم محسوب می شود. از این ماده برای شکل دادن به توری ها استفاده می کنند. برای مثال می توان با استفاده از این ماده می توان شکل هایی مانند پلیسه ای به توری ها داد. توری پشه دارای وزن سبکی می باشند که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن وقت زیادی آن ها را بر روی انواع پنجره های کوچک و بزرگ نصب کنند. که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند. محدودیتی در نصب توری پشه وجود ندارد و شما عزیزان می توانید توری پشه را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. توری پشه از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. توری های توریکس با انواع رنگ های ملایم در انواع سایزبندی ها به مشتریان عزیز ارائه می شوند که درای قیمت مناسبی نیز هستند.

انواع محصولات توری پشه

فریم ساخت

از نظر تعداد فریم، توری پشه به دو دسته تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند. این توری ها عملیات باز و بسته شدن با استفاده از یک یا نهایت دو فریم صورت می گیرد. در این توری ها از مکانیزم هایی ویژه ای جهت باز و بسته شدن توری استفاده شده است، به گونه ای که پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. از یک طرف توری با استفاده از ریل هایی فلزی باز و بسته می شود. در هنگام بسته شدن توری به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.

جمع شوندگی به صورت آکاردئونی

توری پشه از نظر راستای جمع شدن به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند. در بازار بیشتر توری های عمودی عرضه می شوند و تقاضای بیشتری برای آن ها وجود دارد. در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی انجام می شود. مزیت مجموعه ما سه دهه سابقه کاری مان در زمینه فروش انواع توری ها می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. شما می توانید برای سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.