جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

توری آکاردئونی پنجره

۶۰۶ بازديد

از محصولات ویژه مجموعه توریکس، توری آکاردئونی پنجره می باشد که برای دفع حشرات موذی برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت توری پنجره به فاکتورهایی شامل متراژ توری و طرح آن بستگی دارد. هرچه توری از طرح ساده تری برخوردار باشد دارای قیمت ارزانتری می باشد. برای مثال توری برای پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های ساده دارای گرانتر می باشد زیرا ساخت آن پیچیده تر می باشد. یکی دیگر از قابلیت های توری های امروزی، وزن سبک آن ها می باشد که باعث شده است تا مشتریان به راحتی از آن استفاده کنند.

قاب فلزی توری ها از آلیاژهای سبکی مانند فولاد و آلومینیوم ساخته می شود که در عین سبکی دارای مقاومت بالایی هستند که می توانند وزن توری را به خوبی مهار کنند. محصولات توریکس شامل توری پلیسه، توری پشه، توری ثابت و توری پنجره می باشد که برای آن ها تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. یکی از قابلیت های ویژه این توری ها آن است که دارای ریل هایی فلزی جهت جمع شدن می باشد. قاب فلزی توری ها دارای رنگ های مختلفی می باشند که استفاده از رنگ های ملایم برای آن باعث بهتر جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل شما عزیزان می شود.

موارد مهم کیفی در ساخت توری ها

 عوامل کیفی مختلفی مانند میزان مقاومت قاب توری ها، سبکی آن ها و تنوع طرح اجرا شده برای آن ها همگی در درجه کیفیت توری آکاردئونی پنجره موثر می باشند. هرچه این موارد کیفی با استاندارد بالاتری در ساخت توری ها استفاده شود، کیفیت آن بیشتر و از تکنولوژی بیشتری برخوردار می شود. بعضی ها به اشتباه تصور می کنند که استفاده از توری آکاردئونی پنجره باعث تخریب دکوراسیون داخلی می شود، ولی برعکس استفاده از آن باعث بهتر جلوه دادن آن شده و از طرف بیرون در مشاهده افراد خارجی چشم اندازی ایجاد نمی کند. باعث مانعی بر سر راه درب ها و پنجره های منزل شما نمی شود. علاوه بر دفع حشرات موذی توری پنجره این قابلیت را دارد تا از ورود گرد و غبار به درون خانه ها جلوگیری کند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته شده و قاب فلزی آن ها از آلیاژهای سبکی مانند آلومینیوم و فولاد به صورت قاب های مستطیلی در انواع سایزها طراحی می شوند.

دسته بندی توری آکاردئونی پنجره

توری پنجره بر اساس عملیات باز و بسته شدن به دو مدل افقی و عمودی و از نظر ساخت به مدل های تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند. در مدل تک فریمی توری با استفاده از یک فریم باز و بسته می شود و در دابل فریمی این کار با استفاده از دو فریم صورت می گیرد. در بازار بیشتر از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. دسته بندی بعدی که شکل جمع شدن آن ها بستگی دارد مربوط می شود. در مدل افقی توری پنجره به صورت آکاردونی در جهت افقی باز و بسته می شود ولی در مدل عمودی خاصیت جمع شوندگی توری با جهت عمودی انجام می گیرد. در این توری ها توری پنجره پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. فروش توری پنجره در مجموعه توریکس به صورت قسطی هم انجام می گیرد. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه تجربه کاری در زمینه فروش انواع محصولات توری پنجره می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.