سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

توری پشه بند کشویی

۵۹۰ بازديد

توری پشه بند کشویی یکی از محصولات مجموعه توریکس می باشد که کاربران می توانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. کیفیت توری پشه به فاکتورهایی از نظیر جنس توری و مقاومت فلزی قاب آن بستگی دارد. قاب فلزی توری ها از آلیاژهای سبکی از قبیل فولاد و آلومینیوم ساخته می شوند که در عین سبکی دارای مقاومت بالایی در برابر فشار زیاد هستند. بیشتر کاربران در ماه های گرم سال از توری پشه کشویی استفاده می کنند که باعث دفع حیوانات موذی به درون خانه می شوند. در فصل تابستان با گرم شدن هوا اتواع حشرات موذی به فضاهای خنک تری راه پیدا می کنند. حشرات موذی شامل پشه و مگس معمولا از طریق درز پنجره و دربها وارد فضای خنک خانه می شوند.

 

توری پشه بند کشویی با مکانیزم تک فریمی و دابل فریمی توسط مجموعه توریکس در انواع ابعاد و طرح های مختلف به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. در بازار تقاضای بیشتری برای توری های دابل فریمی نسبت به توری های تک فریمی وجود دارد. دسته بندی توری ها بر اساس عملیات باز و بسته شدن آن ها می باشد. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. معمولا توری ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند و به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند.

مزایای توری پشه بند کشویی

معمولا توری پشه در کیفیت های مختلف در بازار فروش موجود می باشد. قیمت توری ها به عواملی چون ابعاد آن ها و طرح راه اندازی آن ها بستگی دارد. یکی از قابلیت های ویژه توری های امروزی نسبت به توری های قدمی در وزن سبک آن ها می باشد. در قدیم توری ها با مکانیزم ساده ای بر روی انواع پنجره ها سوار می شدند،استفاده از انواع توری پشه برای پنجره ها از طرف بیرون هیچ چشم اندازی ایجاد نمی کند و مانعی بر سر راه آن ها محسوب نمی شود.

استفاده از توری پشه بند کشویی نه تنها باعث تخریب دکوراسیون داخلی نشده بلکه باعث زیبا تر نشان دادن معماری داخل خانه می شود. عملیات باز و بسته شدن توری ها بدون دخالت هیچ اهرمی صورت می گیرد و می توان به راحتی آن ها را از یک طرف درون قاب فلزی جمع کرد. محدودیتی در نصب توری پشه وجود ندارد و مشتریان می توانند بدون استفاده از اهرم یا پیچی از آن ها برای انواع پنجره ها استفاده کنند.

انواع مختلف توری پشه

توری پشه در انواع شرایط عملکرد خوبی دارد و بر اساس عملیات باز و بسته شدن در انواع مختلفی وجود دارند. عملیات باز و بسته شدن در توری ها با استفاده از یک یا دو فریم ساخت انجام می شود. توری های دابل فریمی بیشتر از تک فریمی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر فریم ساخت توری ها به شکل افقی و عمودی درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. در توری های عمودی عملیات باز و بسته شدن توری به صورت عودی و در توری پشه افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت عمودی انجام می شود. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش انواع محصولات توری می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.