پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

نصب توری پنجره

۵۹۰ بازديد

توری پنجره از محصولات توریکس می باشد که دارای وزن سبکی بوده و افراد برای راه اندازی آن به راحتی می توانند بدون دخالت دست یا اهرمی آن را روی پنجره های منزل خود به راحتی نصب نمایند. نصب توری پنجره محدودیتی ندارد و از طرف بیرون در دید افراد خارجی نیست و باعث ایجاد چشم اندازی از طرف بیرون نمی گردد. این توری ها به صورت آکاردئونی از یک طرق به طور کامل درون قاب فلزی خود جمع می شوند و عملیات باز و بسته شدن با استفاده از ریل هایی فلزی صورت می گیرد، به این توری ها، توری های آکاردئونی نیز می گویند.

این توری ها از مصالح مقاوم ساخته می شود، به طوریکه خود توری از ماده پلی استایرن و قاب فلزی آن ها از فلزات مستحکمی چون آلومینیوم و فولاد ساخته می شود که کاربران می توانند در انواع شرایط از آن ها استفاده نمایند. نصب این توری ها روی درب و پنجره ها باعث تخریب دکوراسیون داخلی نمی شود و برعکس باعث زیباتر شدن منزل می گردد، زیرا قاب فلزی این توری ها از رنگ های ملایمی می باشد که باعث زیباتر شدن فضا می گردد.

توری پلیسه این قابلیت را دارد تا روی انواع پنجره های بزرگ و کوچک نصب شود و هیچ محدودیتی در نصب و استفاده از آن وجود ندارد. توری ها توسط مجموعه توریکس در انواع اندازه ها و رنگ ها تولید می شوند. نصب این توری ها بسیار راحت بوده و این به دلیل وزن کمی که دارند، می باشد. هر فردی به راحتی می تواند این توری ها بردارد و در جای مناسب نصب شود.

هزینه و راه اندازی توری

توری پنجره معمولا در مجموعه صنعتی توریکس با تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می شود و این تخفیف شامل کلیه محصولات شرکت ما می باشد. فاکتورهای متعددی وجود دارند که در قیمت گذاری به توری ها نقش دارند و مهم ترین آن ابعاد توری می باشد. ابعاد توری پنجره معمولا با توجه به سلیقه مشتریان تعیین شده و ممکن است از پیش ساخته شده باشند. یکی از این فاکتورها اندازه توری می باشد و این اندازه با توجه به نظر مشتریان تولید می شود. هرچقدر توری از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد، قیمت آن هم گزاف تر می شود.

کاربران می توانند قسمتی از هزینه را ماهانه به صورت قسطی پرداخت کنند و فقط ابتدای معامله بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت اولیه تقبل کنند. علاوه بر قیمت مناسبی که توری ها دارند، کیفیت آن ها نیز بالا می باشد. یکی از مزیت ها توری های توریکس این است که افراد وقتی آن ها را خریداری می کنند، افراد زیادی تمایل پیدا می کنند که این توری ها را از ما خریداری کنند.

مزیت های استفاده از توری ها

در فصل تابستان با گرم شدن هوا، انواع حشرات موذی به محیط های سردتری مانند خانه راه پیدا می کنند. استفاده از توری پنجره برای پوشش درز پنجره بهترین راه مقابله با آن ها می باشد. از انواع توری ها با سایزهای مختلف و با توجه به نوع کاربرد در انواع مدل ها برای دفع این حیوانات موذی استفاده می کنند. انواع مختلف توری ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. توری پلیسه
  2. توری ثابت
  3. توری پشه
  4. توری پنجره

که خود توری از ماده پلی استایرن ساخته می شود و قاب فلزی این توری ها از فلزات مستحکم ساخته می شود. پلی استایرن ماده ای نرم و انعطاف پذیر می باشد که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد که یکی از این شکل ها پلیسه می باشد. این توری ها در دفع حشرات موذی بسیار خوب عمل کرده و دوام بسیار بالایی دارند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.