دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نصاب توری پنجره

۵۸۴ بازديد

1.    در فصل تابستان با گرم شدن بیش از حد هوا حشرات موذی مانند پشه و مگس تمایل پیدا می کنند تا فضاهای خنک تری مانند محیط داخل خانه ها راه پیدا کنند. که مهمترین علت استفاده از توری پنجره برای پنجره ها و دربها همین است.

2.    یکی از کاربردهای دیگر توری ها این است که برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به درون خانه شما استفاده از این توری ها مفید می باشد.

3.    برخی از افراد به جای اینکه در فقط در فصل تابستان از این توری ها استفاده کنند، برای کلیه ماه های سال از این توری ها استفاده می کنند.

4.    توری ها معمولا از پلی استایرن ساخته شده که این ماده بسیار نرم بوده و باعث انعطاف پذیری بالای توری ها شده است.

5.    توری ها بسیار سبک هستند و به این دلیل همه افرار می توانند به راحتی این توری ها بر روی انواع پنجره ها نصب کنند.

6.     توری ها پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. این قاب ها از آلیاژهای مقاوم بوده و بسیار مستحکم می باشند.

7.    توری ها این قابلیت را دارند تا در شرایط مختلف بتوان از آن ها استفاده کرد. کلیه توری ها بر اساس نوع کاربرد به موارد زیر دسته بندی می شوند:

الف) توری پلیسه

ب)توری پشه

ج)توری ثابت

د)نصاب توری پنجره

دسته بندی بر اساس نوع فریم

این دسته بندی بر اساس نوع فریم و تعداد فریم های ساخت انجام می گیرد. در این دسته بندی توری ها به دو دسته تقسیم می شوند این دو دسته، توری های تک فریمی و دابل فریمی هستند که عملیات باز و بسته شدن با استفاده از یک یا دو فریم در توری ها انجام یم شود. نوع اول توری پنجره به صورت تک فریمی بوده که در این توری ها عملیات باز و بسته شدن توسط ریل هایی مقاوم صورت گرفته که از یک طرف توری بدون دخالت دست جمع می شود و به طور کامل درون قاب فلزی قرار می گیرد. دسته دوم توری پنجره دابل فریمی بوده که با استفاده از دو فریم عملیات باز و بسته شدن صورت می گیرد. در این توری ها نیز عملیات باز و بسته شدن توسط ریل های فلزی صورت می گیرد.

دسته بندی بر اساس نحوه جمع شدن

توری پنجره از نظر خاصیت جمع شوندگی به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی میشوند که شامل موارد زیر هستند:

در دسته بندی عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی و ظاهر آکاردئونی می باشد. در توری پنجره عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام شده و در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی صورت می گیرد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری مان در زمینه فروش انواع توری ها در اندازه های مختلف می باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.