پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

توری پنجره ارزان قیمت

۵۸۶ بازديد

توری پنجره ارزان قیمت از محصولات شرکت توریکس می باشد که با سایزبندی های مختلف به شما عزیزان ارائه می شود. که بیشتر برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار برای انواع پنجره ها و دربها طراحی شده است. بیشتر در فصل تابستان با گرم شدن هوا از این توری ها در مدل های مختلف استفاده می کنند. این حشراتی که نام بردیم شامل، پشه، مگس و غیره هستند که آسایش و راحتی را از انسان سلب می کند. بهترین راه مقابله با این حشرات استفاده از همین توری ها در ابعاد مختلف می باشد. از نظر کیفیت ساخت به درجه های مختلفی تقسیم بندی می شوند و مهم ترین عامل در قیمت گذاری همین ابعاد می باشد. بیشتر مشتریان ابعاد توری پنجره را با سلیقه شخصی خود انتخاب می کنند. توری توریکس در انواع رنگ ها تولید شده که با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

انواع توری پنجره با نوع کاربری آن ها

1.    توری پنجره و توری پلیسه

2.    توری پشه و توری ثابت

توری هایی که در بالا اشاره شد، در همه شرایط از خود مقاومت خیلی خوبی نشان می دهد و از نظر ساخت نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشند. توری پنجره از پلی استایرن ساخته می شود و قاب فلزی آن ها از آلومینیوم و یا فولاد می باشد. دلیلی استفاده از فولاد و آلومینیوم به دلیل مقاومت بالای آن ها می باشد. پلی استایرن در ساخت توری باعث می شود که توری دارای انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. از این ماده در صنعت استفاده های زیادی می شود و یکی از پرکاربردترین مواددر صنایع شیمیایی محسوب می گردد. افراد به راحتی می توانند این توری ها را بر انواع پنجره های بزرگ و کوچک نصب نمایند. راحتی این پنجره ها به وزن پایین و سهولت در نصب این توری ها بستگی دارد. این توری ها پس از بسته شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند.

عوامل موثر در کیفیت دهی به توری ها

4      محدودیتی در نصب توری ها وجود ندارد و استفاده از آن ها برای کلیه پنجره ها با ابعاد بزرگ و کوچک مناسب می باشد. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شوند.

5      توری پنجره توریکس در انواع مدل ها قابل اجره و راه اندازی می باشد، کلیه این توری هاتوسط مجموعه ما تولید شده اند و باعث شده است تا برای تمام پنجره های بزرگ و کوچک استفاده شوند.

6      قاب فلزی توری پنجره در هنگام برخورد آفتاب با گذشت زمان  دچار تغییر رنگ نشده و با مرطوب شدن رنگ و جلای خود را از دست نمی دهد.

باز و بسته شدن توری ها با استفاده از ریل هایی فلزی انجام می گیرد. این ریل ها بسیار مقاوم بوده و از دوام بالایی برخوردار هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.