جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

کیفیت توری پشه

۵۸۶ بازديد

در فصل تابستان معمولا با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی مانند پشه و مگس وارد فضاهای سرد مانند خانه ها می شوند. این حشرات می توانند از طریق درز پنجره و درب ها وارد خانه ها شوند. توری پشه وسیله ای می باشد که برای دفع این حشرات موذی استفاده می کنند. کیفیت توری پشه به عواملی چون میزان مقاومت آن، میزان مقاومت توری در دفع حیوانات و استحکام ریل های توری از جمله این عوامل است. توری ها انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربرد به موارد زیر دسته بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

معمولا برای شکل دهی به توری پشه از ماده پلی استایرن استفاده می کنند و برای قاب فلزی آن ها از فلزات با مقاومت بالا استفاده می کنند. قاب فلزی توری ها از فلز آلومینیوم می باشد که دارای سختی زیادی می باشد که می توانند توری ها را به خوبی حفظ کنند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله موادی است که بسیار نرم بوده و خاصیت شکل پذیری بسیاربالایی دارد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. وزن سبک توری ها باعث شده است که نصب آن ها به راحتی انجام بگیرد. بدون دخالت دست و اهرم می توانند به راحتی این توری ها را نصب کنند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

مزایای توری پشه

توری های امروزی مانند توری پشه، توری پلیسه نسل جدید توری های قدیمی هستند که از نظر کیفیت و قیمت نیز در مزیت هستند:

1.    توری پشه از محصولات توریکس می باشد که دارای وزن سبک و نصب آسان است و افراد می توانند بدون اهرم یا آچاری اقدام به استفاده از آن کنند.

2.    با نصب توری پشه بر روی درب ها و پنجره ها هیچ مانعی بر سر راه آن ها ایجاد نمی شود و از طرف بیرون قابل مشاهده نیست.

3.    توری های امروزی دارای این قابلیت هستند تا از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. به توری پشه های امروزی توری های آکاردئونی نیز می گویند که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

4.   در نصب توری پشه بر روی انواع درب ها و پنجره ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و افراد می توانند از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.

5.    صنایع تولیدی توریکس توانسته است که انواع توری ها را با رنگ و ابعاد مختلف روانه بازار فروش کند.

6.     با گذشت زمان با آفتاب خوردن قاب توری ها رنگ ها از بین نرفته و دچار تغییر رنگ و زنگ خوردگی نمی شوند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت قاب این توری ها باعث شده است تا رنگ پذیری خود را حفظ کنند.

7.    معمولا باز و بسته شدن توری از یک طرف با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد که دارای مقاومت زیادی هستند.

توری های تک فریمی و دابل فریمی

توری پشه ها از نظر تعداد فریم به دو نوع تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند که دابل فریمی تقاضای بیشتری از سوی مشتریان دارد. باز و بسته شدن توری با استاده از مکانیزم ویژه ای انجام گرفته و بدون دخالت دست یا اهرمی با سرعت زیاد انجام می شود. از یک طرف توری با استفاده از ریل هایی فلزی باز و بسته می شود. در هنگام بسته شدن توری به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.

توری پشه به فرم افقی و عمودی

از نظر نحوه جمع شدن توری ها به دو دسته افقی و عمودی دسته بندی می شوند. در عمودی، توری ها به شکل عمودی به مکانیزم کاری خود را انجام می دهند ولی در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی انجام می شود. ویژگی محصولات ما این است که توانسته ایم توری را علاوه بر کیفیت بالا با قیمت مناسب به مشتریان ارائه کنیم. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. شما می توانید برای سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.