پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

قیمت توری پشه

۵۵۲ بازديد

در فصل گرما مردم از وجود انواع حشرات موذی به درون خانه ها آزار می بینند. بیشت در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات به داخل فضاهای خنک تری مانند محیط خانه راه پیدا می کنند. برای جلوگیری از ورود چنین حشراتی به داخل خانه ها از انواع توری پشه استفاده می کنند. قیمت توری پشه با توجه به فاکتورهایی از جمله ابعاد و جنس توری تعیین می شود. از توری پشه ها می توان در شرایط مختلف استفاده کرد. با توجه به نوع کارکرد از انواع توری ها استفاده می کنند.توری ها انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

خود توری ها معمولا از مواد انعطاف پذیر ساخته شده و قاب فلزی توری ها از فلزات سخت تولید می شوند معمولا این قاب ها باید از اسحکام بالایی برخوردار باشند قاب فلزی توری باید این قابلیت را داشته باشد تا توری را با مقاومت بالایی حفظ کند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله مواد نرم بوده که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و می توان با استفاده از این ماده شک های مختلفی به توری داد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. نصب توری پشه بسیار راحت بوده و هر کسی به راحتی می تواند این توری ها را بر روی درب یا پنجره منزل خود نصب کند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

کیفیت توری پشه

توری های امروزی مانند توری پشه توریکس دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. این توری ها در انواع رنگ های ملایم و انواع سایزها ساخته می شوند. مجموعه ما توانسته است که در زمینه ساخت انواع توری پشه به تولید انبوه برسد.
  2. این توری ها دارای ریل هایی در قسمت بالا و پایین می باشد که با استفاده از این ریل ها توری ها از یک طرف به طور کامل باز و بسته می شوند.
  3. محدودیتی در نصب این توری ها وجود ندارد و افراد می توانند برای انواع پنجره های کوچک و بزرگ منزل خود از آن ها استفاده کنند.
  4. توری ها با توجه به نوع فریم ساخت و بر اساس خاصیت جمع شوندگی به انواع مختلی دسته بندی می شوند.
  5. بر اساس نوع فریم توری پشه به انواع تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی شده و بر اساس خاصیت جمع شوندگی به انواع تک فریمی و دابل فریمی تقسین بندی می شوند.
  6. خاصیت جمع شوندگی در توری ها به شکل آکاردئونی می باشد و به همیم دلیل کاربران این توری ها را با نام آکاردئونی نیز می شناسند.
  7. معمولا در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی و در توری های عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.