پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

خرید توری پشه

۵۷۷ بازديد

استفاده از توری ها معمولا در فصل تابستان تقاضای بیشتری از سوی مشتریان دارد، زیرا در این فصل با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی مانند مگش و پشه به فضاهای خنک تری مانند محیط خانه ها راه پیدا می کنند. این حشرات می توانند از طریق درز پنجره و درب ها وارد خانه ها شوند. توری پشه وسیله ای می باشد که برای دفع این حشرات موذی استفاده می کنند. خرید توری پشه در توریکس با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. در صنایع تولیدی توریکس این محصول به همراه ضمانت دوساله به مشتریان ارائه می شود. توری ها انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربرد به موارد زیر دسته بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

ساختار توری پشه بسیار ساده می باشد زیرا خود توری از مواد پلی استایرن ساخته شده و قاب آن از فلزات مقاوم تولید می شود. این توری ها در انواع اندازه ها و رنگ های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود. قاب فلزی توری ها از فلز آلومینیوم می باشد که دارای سختی زیادی می باشد که می توانند توری ها را به خوبی حفظ کنند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله موادی است که بسیار نرم بوده و خاصیت شکل پذیری بسیاربالایی دارد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. وزن سبک توری پشه باعث شده است که نصب آن ها به راحتی انجام بگیرد. بدون دخالت دست و اهرم می توانند به راحتی این توری ها را نصب کنند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

مزیت خاص توری پشه

توری های امروزی معمولا دارای فناوری ساخت بالایی نسبت به توری های قدیمی هستند. این توری ها این قابلیت را دارند تا از یک طرف به طور کامل درون قاب خود قرار بگیرند.

1.    یکی از قابلیت های توری پشه توریکس آن است که دارای وزن سبکی بوده که می توان آن ها را به راحتی روی پنجره و درب ها نصب شود.

2.    توری پشه معمولا از طرف بیرون در دید افراد خارجی نیست و به عنوان مانعی بر سر راه پنجره ها به حساب نمی آید.

3.    توری های امروزی دارای این قابلیت هستند تا از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. به توری پشه های امروزی توری های آکاردئونی نیز می گویند که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

4.   نصب توری پشه روی انواع درب ها و پنجره ها محدودیت ندارد و افراد می توانند از آن ها به هر شکلی که خواستند استفاده کنند.

5.    صنایع تولیدی توریکس توانسته است تولید این توری ها را به تولید انبوه برساند. این مجموعه توانسته است این توری ها را در انواع رنگ ها تولید کند.

6.     با گذشت زمان قاب فلز توری پشه ها دچار زنگ زدگی نمی شوند و در هنگام باران آمدن با مزطوب شدن تغییر رنگ نمی دهند.

7.    معمولا باز و بسته شدن توری از یک طرف با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد که دارای مقاومت زیادی هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.