چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توری پشه توریکس

۵۸۸ بازديد

توری پشه چیست

در ماه های گرم سال مردم برای جلوگیری از ورود حشرات موذی از انواع توری ها امروزی که شامل، توری پشه، توری پلیسه، توری ثابت و توری پنجره است، استفاده می کنند. قیمت توری پشه توریکس با تخفیف ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه می شود. کیفیت توری های امروزی نسبت به توری های گذشته بهتر و از قابلیت های ویژه تری برخوردارند. هر فردی می تواند به راحتی این توری ها را روی انواع پنجره ها نصب کنند. دلیل آن وزن سبک توری می باشد، وزن سبک باعث شده است تا افراد بدون دخالت دست و بدون هیچ اهرمی این توری ها را نصب کنند. توری پشه این قابلیت را دارد تا از یک طرف باز و بسته شود و از پشت هیچ مانعی برای درب و پنجره به حساب نیاید. توری پشه معمولا در انواع سایزها و رنگ ها تولید می شود. این مجموعه توانسته است در ساخت توری پشه به تولید انبوه برسد و مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.

مزیت و انواع توری پشه

  1. این توری ها همانظور که گفتیم وزن سبکی داشته بنابراین می توان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کرد. برای نصب توری پشه نیازمند وقت زیادی نیستیم
  2. این توری ها توسط مجموعه توریکس در انواع سایزها و در انواع رنگ ها در بروسه تولید قرار می گیرند.
  3. شکل جمع شدن توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و از این نظر به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند.
  4. توری ها از نظر نوع کاربرد و از نظر نوع و تعداد فریم ساخت به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.
  5. توری پشه می تواند از طریق خاصیت جمع شوندگی به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی شوند. در افقی توری به صورت افقی باز و بسته می شود و در عمودی توری به شکل عمود باز و بسته شده و به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.
  6. عملیات باز و بسته شدن توری ها از طریق ریل های فلزی صورت می گیرد و برای جمع کردن آن نیازی به دخالت اهرم نیست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.