پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

کیفیت توری پنجره

۵۹۶ بازديد

یکی از محصولات توریکس توری پنجره می باشد که با کیفیت بالا و قیمت ارزان به مشتریان عزیز ارائه می شود. کیفیت توری پنجره شامل فاکتورهایی است که در زیر به آن ها می پردازیم. از توری ها برای دفع حشرات موذی مانند مگش و پشه روی پنجره و درب ها استفاده می شود. در فصل تابستان تقاضا برای توری زیاد می باشد، زیرا در این فصل با گرم شدن هوا این حشرات به فضاهای خنک تر هجوم می برند. کاربران لازم است تا از انواع توری پشه به عنوان مانع استفاده کنند. توری پنجره در انواع ابعاد با توجه به نیاز مشتری فروخته می شود. توری های امروزی شامل موارد زیر هستند:

  1. توری پشه
  2. توری ثابت
  3. توری پنجره
  4. توری پلیسه

جنس انواع توری ها معمولا از پلی استایرن بوده، زیرا این ماده از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و خاصیت شکل پذیری بالایی دارد. نصب این توری ها روی پنجره با صرف وقت بسیار کمی انجام می گیرد. هر فردی به راحتی می تواند این توری ها را به دلیل وزن کمی که دارند، روی انواع درب ها نصب نمایند.

قیمت توری پنجره با تخفیف ویژه

توری پنجره در مجموعه ما با تخفیف ویژه ای ارائه می شود. عوامل متعددی وجود دارند که در قیمت توری پنجره اثر دارند. یکی از این عوامل اندازه توری می باشد. معمولا با توجه به درخواست مشتریان در انواع اندازه ها ساخته و در اختیار آن ها قرار می گیرد. توری هایی که ابعادبزرگتری دارند، طبیعتا دارای قیمت بیشتری می باشند. خرید توری پنجره در توریکس به صورت اقساطی هم انجام می گیرد. مشتریان عزیز می توانند بخشی از هزینه را اول معامله پرداخت کنند و مابقی هزینه را به صورت قسطی چک بندی کنند. کیفیت بالای محصول ما سبب شده است تا افراد پس از خرید اقدام به خرید دیگر محصولات ما نیز کنند.

انواع توری پنجره

  1. یکی از انواع توری ها، توری تک فریمی می باشد که در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با استفاده از مکانیزم ویژه ای انجام می گیرد. باز و بسته شدن به وسیله ریل هایی مقاوم صورت می گیرد.
  2. توری پنجره با مکانیزم دابل فریمی هم در بازار موجود می باشد. این توری ها بیشتر از تک فریمی مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. یکی از انواع توری ها، توری عمودی می باشد که در آن ها خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود.
  4. توری پنجره افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی را دارد. در این توری ها افراد می توانند بدون دخالت دست و بدون دخالت هیچ پیچ و اهرمی اقدام به باز و بسته کردن توری پنجره کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.