پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

کیفیت توری ثابت

۵۹۸ بازديد

یکی از خدماتی که صنایع تولید کننده توریکس به مردم عزیز ارائه می کند، توری ثابت بوده که کاربرد زیادی در فصل تابستان دارد. این توری ها باعث جلوگیری از ورورد حشرات موذی به درون محیط خانه می شوند. دو مزیت مهم توریکس قیمت ارزان و کیفیت بالای محصول می باشد. توری ثابت معمولا به صورت آکاردئونی درون قاب فلزی خود جمع می شوند. برای همین کاربران این توری ها را، توری آکاردئونی نیز می گویند. توری روی این قاب فلزی توسط ریلهایی مقاوم مهار می شود و تعادل توری را حفظ می کند. نصب سریع و راحت توری ثابت باعث شده است تا تقاضای زیادی از طرف مشتریان داشته باشد. معمولا بدون صرف وقت زیادی هر فردی می تواند این توری ها را بر روی انواع پنجره های بزرگ و کوجک منزل خود نصب کند.

کیفیت توری ثابت

کیفیت توری به فاکتورهای زیر وابسته است که شامل:

  1. توری ثابت توریکس با وزن سبکی به مشتریان عزیز ارائه می شود. این توری ها معمولا در ابعاد بزرگ و کوچک توسط توریکس ساخته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  2. ریل هایی مقاوم روی بالا و پایین توری تعبیه شده است که برای باز و بسته شدن توری قرار داده شده اند.
  3. این توری ها برای پنجره های کوچک و بزرگ مناسب می باشند و مجموعه ما در ساخت این محصولات به رونق رسیده است.
  4. این توری ها از یک طرف به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. در توری ها با استفاده از یک الی دو فریم عملیات باز و بسته شدن انجام می شود.
  5. توری ها از نظر خاصیت جمع شوندگی به دو صورت افقی و عمودی دسته بندی می شوند و از این نظر نسبت به توری های قدیمی در مزیت هستند.

قیمت همراه با تخفیف

قیمت توری ثابت بر اساس یکسری فاکتور تعیین می شود. یکی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری توری ها، اندازه توری ها می باشد. هرچه توری از اندازه بزرگتری برخوردار باشد، از نظر قیمت گرانتر می باشد. پرداخت هزینه به صورت قسطی انجام می شود. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت تقبل کنند و بقیه هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنند. مشتریان می توانند توری ثابت در اندازه های مختلف را درون سایت ما بازدید کنند. شما عزیزان می توانید سایر محصولات را با بازدید از سایت توریکس مشاهده کنید. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در فروش محصولات توری ثابت می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.