پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

قیمت توری پنجره

۶۰۰ بازديد

یکی از محصولات ما توری پنجره می باشد که با قیمتی ارزان به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. قیمت توری پنجره به فاکتورهایی شامل ابعاد، میزان مقاومت توری و غیره وابسته می باشد. وجود توری روی پنجره ها سبب می شود تا ورود انواع حشرات موذی مانند پشه و مگس به درون محیط خانه جلوگیری شود. بیشتر مردم در فصل تابستان از انواع توری ها مانند توری پشه، توری پلیسه، توری ثابت و توری پنجره استفاده می کنند. توری هایی که نام بردیم نسل جدید توری های قدیمی هستند که مکانیزم ساخت ویژه تری نسبت به توری های قدیمی دارند.

از ماده پلی استایرن برای تولید توری پنجره استفاده می کنند که باعث انعطاف بالای آن می شود. پلی استایرن ماده ای نرم بوده که خاصیت شکل پذیری بالایی دارد. وزن سبک توری ها سبب شده است تا افراد این توری ها را به راحتی روی انواع پنجره ها نصب کنند. تولیدی توریکس می تواند انواع توری ها را در رنگ های مختلف تولید کند و به دست شما مشتریان عزیز برساند. روی بالا و پایین توری ها ریل هایی قرار گرفته است که توری می تواند به راحتی از یک طرف جمع شود و درون قاب خود قرار بگیرد. خاصیت جمع شوندگی در توری ها به صورت آکاردئونی بوده و به همین نام نیز شناخته شده هستند.

خرید توری پنجره از ما

خرید توری پنجره از توریکس با تخفیف ویژه انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید به صورت اقساطی هم از محصولات ما خریداری کنید. کاربران عزیز می توانند از طریق سایت ما از محصولات توریکس که شامل توری پنجره، توری پلیسه، توری ثابت و توری پشه می باشد، بازدید نمایند. مشتریان می توانند بخشی از هزینه را در ابتدا پرداخت کنند و مابقی را به صورت اقساطی به وسیله چک تقبل نمایند. کیفیت بالای محصولات ما سبب شده است تا افراد بیشتری برای خرید توری پنجره به ما روی بیاورند و از خدمات پس از فروش ما بهره ببرند. محصولات ما همچنین دارای ضمانت گارانتی دو ساله بوده و افراد می توانند در صورتی خرابی محصول آن را تعویض کنند.

دسته بندی توری پنجره

توری پنجره از نظر خاصیت جمع شوندگی به دو نوع افقی و عمودی دسته بندی می شوند. این توری ها از یک طرف با استفاده از ریل هایی مفاوم به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. در توری های افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت افقی و در توری های عمودی عملیات باز و بسته شدن به طور عمودی انجام می شود. قاب های فلزی دارای استحکام بالایی هستند و می توانند به راحتی توری را مهار کنند. توری های عمودی بیشتر از افقی مورد استفاده کاربران قرار می گیرند و این توری ها نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. دسته بندی دیگر توری ها بر اساس تعداد و نوع فریم ها می باشد. در این دسته بندی توری پنجره به دو نوع تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند. در توری های تک فرمی توری ها از یک طرف به طو کامل باز و بسته می شوند ولی در توری های دابل فریمی عملیات باز و بسته شدن با استفاده از دو فریم صورت می گیرد. امروزه بیشتر از توری های دابل فریمی استفاده می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.