شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قیمت توری ثابت

۶۰۱ بازديد

توریکس ارائه دهنده محصولات توری اعم از توری پلیسه، توری پشه، توری پنجره و توری ثابت می باشد. این صنایع توری ثابت را با کیفیت و قیمت ارزان به مشتریان عزیز ارائه می شود. معمولا توریکس برای مشتریانش تخفیفی ویژه در نظر می گیرد. قیمت توری ثابت بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. یکی از این فاکتورها ابعاد توری می باشد که هرچه ابعاد قاب توری بزرگتر باشد مقدار توری بیشتری مصرف می شود. نخ هایی که برای توری ها استفاده می شود، از الیاف پلی استر می باشد که دارای مقاومت بالایی است. این توری ها با راحتی نصب می شوند و این به دلیل وزن سبکی می باشد که دارند. توری ثابت این قابلیت را دارد تا از یک طرف باز و بسته شود. هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد. انواع توری ها شامل موارد زیر هستند:

  1. توری ثابت
  2. توری پنجره
  3. توری پلیسه
  4. توری پشه

مزیت توری ثابت

اولین مزیتی که توری ثابت دارد، وزن پایین آن می باشد و همین باعث شده تا کاربران به راحتی این توری ها را بر روی انواع پنجره ها نصب کنند. توری ها با همه شرایط آب و هوایی سازگاری دارند و افراد می توانند در شرایط مختلف از این توری ها استفاده کنند. توری ثابت از یک طرف به طور کامل جمع شده و درون قاب خود قرار می گیرد. قاب فلزی توری با مقاومت زیادی توری را حفظ می کند. خود قاب مقاومت بالایی دارد و از وزن زیادی برخوردار نیست. صنایع توریکس کلیه توری ها را در انواع سایزها ارائه می کند. بیشتر از رنگ های ملایم برای قاب فلزی استفاده می کنند. خود توری بیشتر رنگ سفید دارد. یکی دیگر از قابلیت های توری این است که به راحتی شستوشو می شوند. شستوشوی مداوم توری ها باعث تغییر رنگ توری نمی شود.

دسته بندی توری ثابت

توری ها بر اساس نوع و تعداد فریم به توری های تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند. در توری های تک فریمی عملیات باز و بسته شدن با استفاده از یک فریم صورت می گیرد. در توری های دابل فریمی عملیات باز و بسته شدن توسط دو فریم صورت می گیرد. دسته بندی بعدی توری ها بر اساس نوع جمع شدن توری می باشد. توری ثابت عمودی به صورت عمودی عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهد و لی توری ثابت افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.