پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خرید توری پنجره

۵۹۲ بازديد

از محصولات با کیفیت صنایع تولیدی توریکس، توری پنجره می باشد. خرید توری پنجره در توریکس با تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می شود. فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت توری پشه و کیفیت آن موثر می باشند. در ادامه مطالب زیر ما به این دو بحث می پردازیم. وجود توری روی انواع پنجره ها باعث می شود تا موجودات به راحتی نتوانند از طریق درز درب ها و پنجره ها وارد محیط اصلی خانه بشوند. اکثر کاربران در فصل تابستان از انواع توری پشه ها استفاده می کنند. این توری ها مکانیزم ساخت پیچیده تری نسبت به توری های قدیم دارند و خود توری آن ها از موادی چون پلی استایرن ساخته شده است. پلی استایرن از جمله مواد شیمیایی است که انعطاف پذیری بالایی دارد و بسیار نرم می باشد. از ویژگی های دیگر آن این است که خاصیت شکل پذیری بالایی دارد. از این خاصیت پلی استایرن برای شکل دهی به توری پنجره استفاده می شود. تولیدی توریکس توانسته است انواع توری پشه را با رنگ های مختلف تولید نماید و گامی موثر در تولید این محصول برداشته است. معمولا مکانیزم کار توری پنجره بسیار ساده و نصب آن بسیار راحت است. توری از یک طرف بدون دخالت اهرمی بسته می شود و نیاز زمان زیادی نیست.

قیمت توری پنجره

خرید توری پنجره با تخفیفی ویژه به همراه کیفیت بالا از مجموعه ما انجام می شود. مشتریان اقساطی هم از محصولات ما استفاده کنند. آن ها می توانند با مشاهده سایتمان از دیگر محصولات توری پشه بازدید کنند. محصولات شامل، توری پشه، توری پلیسه، توری پنجره و توری ثابت می باشد. مشتریان می توانند با پرداخت پیش قسط در ابتدای معامله مابقی هزینه را به صورت چکی قسط بندی کنند. مجموعه ما همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. آن ها پس از خرید از مجموعه ما مشتریان دیگر هم برای ما می آورند و این نشان از موفقیت ما در عرصه تولید می باشد. محصولات توریکس دارای ضمانت دو ساله می باشد و کاربران در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما بهره ببرند.

تنوع طرح توری پنجره

توری پنجره بر اساس دو معیار دسته بندی می شوند. این دو معیار یکی تعداد فریم و دیگری چگونگی جمع شدن توری می باشد. از نظر خاصیت جمع شوندگی، توری پنجره به دو دسته عمودی و افقی تقسیم بندی می شود. در مدل عمودی، توری پنجره به صورت عمودی باز و بسته می شود، ولی در مدل افقی توری پنجره به صورت افقی باز و بسته می گردد. عملیات باز و بسته شدن توسط چرخ هایی مقاوم صورت گرفته که از استحکام بالایی برخوردار می باشند. توری ها را بر اساس تعداد فریم های ساخت نیر دسته بندی می کنند. توری هایی که دابل فریمی هستند نسبت به توری ها تک فریمی بیشتر استفاده شده و عملیات باز و بسته شدن توری با سرعت بیشتری انجام می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.