شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

خرید توری ثابت

۵۹۹ بازديد

یکی از محصولات توریکس توری ثابت می باشد. این محصول از ورود حشرات موذی به درون خانه ها جلوگیری می کنند. کاربران می توانند در شرایط مخلف می توانند از این توری ها استفاده کنند. دو مزیت محصولات توریکس، کیفیت بالا و قیمت ارزان آن می باشد. توری ثابت را با نام های توری آکاردئونی نیز می شناسند. دلیل نامگذاری توری ها به دلیل این است که این توری ها به شکل آکاردئونی باز و بسته می شوند. روی بالا و پایین توری ها ریلهایی مقاوم تعبیه می شود که با استفاده از آن جمع می شوند. توری ثابت از وزن سبکی برخوردارند و نصب آن ها با سهولت بدون صرف وقت زیادی انجام می شود. قاب توری ها از فلز آلومینیوم بوده که دارای استحکام بالایی هستند و خود توری ها از پلی استایرن کب باشد که دارای انعطاف پذیری بالایی است. توری ها پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. خرید توری ثابت با تخفیف ویژه ای صورت می گیرد و مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند.

انواع توری ها

توری ثابت معمولا بر اساس دو فاکتور مهم دسته بندی می شوند. این دو فاکتور تعداد فریم های ساخت توری و خاصیت جمع شوندگی آن ها می باشد. از نظر خاصیت جمع شوندگی توری ها به دو دسته افقی و عمودی دسته بندی می شوند. در توری افقی مکانیزم به این صورت است توری با استفاده از باز و بسته شدن افقی جمع می شود. در توری های عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی بوده و بیشتر از این توری ها امروزه استفاده می کنند. از نظر تعداد فریم توری ها به تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند. توری های تک فریمی معمولا با استفاده از یک فریم عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند ولی توری های دابل فریمی با استفاده از دو فریم این عملیات را انجام می دهند. در این توری ها اکثرا عملیات باز و بسته شدن از یک طرف انجام می گیرد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری ثابت می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

خرید توری ثابت

خرید توری ثابت در توریکس با تخفیف ویژه انجام می گیرد. شما عزیزان می توانید برای خرید توری ثابت بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت تقبل کنند و مابقی هزینه را به صورت چکی پرداخت کنند. معمولا برای محصولاتمان ضمانت دو ساله در نظر گرفته ایم در این مدت می توانید از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید. در صورت خرابی محصول شما می توانید از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید. یکی از این خدمات تعویض محصول می باشد. در این مدت در صورت خرابی محصول می توانید اقدام به تعویض محصول کنید.. مفتخریم تا به شما عزیزان توری ثابت را با کیفیت بالا و قیمت ارزان با پشتیبانی بلند مدت ارائه کنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.