پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

توری پنجره توریکس

۶۰۵ بازديد

توری پنجره توریکس از محصولات با کیفیت ما است که دارای کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت ارزان می باشد. در کنار قیمت ارزان، تخفیف ویژه ای هم برای محصولاتمان در نظر گرفته ایم. یکی از مزیت های توری پنجره توریکس مقاومت آن در برابر عوامل مختلف می باشد. معمولا قاب فلزی توری پنجره از فلز آلومینیوم ساخته شده که در برابر نور آفتاب و عوامل دیگر تغییر رنگ نمی دهند. از توری ها برای جلوگیری از ورود حشرات موذی به داخل خانه ها استفاده می شود. بیشتر کاربران در فصل تابستان از انواع توری پشه استفاده می کنند. خود توری از پلی استایرن ساخته می شود که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. ماده پلی استایرن شکل پذیری بالایی دارد و از آن بیشتر در ساخت انواع توری ها استفاده می شود. توری های امروزی که نسل جدید توری های قدیمی هستند، شامل موارد زیر می باشند:

  1. توری پلیسه
  2. توری ثابت
  3. توری پنجره
  4. توری پشه

ویژگی های توری پنجره

  1. توری پنجره توریکس در انواع سایزها به همراه انواع رنگ های ملایم ساخته می شوند.
  2. نصب توری پنجره به راحتی انجام می شود و افراد می توانند برای انواع پنجره های قدی خود در منزل از این توری ها استفاده کنند. معمولا نصب این توری ها به اهرم های مختلف نیاز ندارد و با دست به صورت ساده قابل اجرا می باشد.
  3. قابلیت ویژه توری ها این است که می توانند از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. توری ها به طور کامل درون قاب فلزی قرار می گیرند.
  4. قاب فلزی توری ها با مرطوب شدن تغییر رنگ نداده و با آفتاب خوردن دچار زنگ زدگی نمی شوند. کاربران می توانند خود توری ها را پس از مدتی شستوشو کنند بدون آنکه رنگ و جلای خود را از دست دهند.
  5. باز و بسته شدن توری ها به وسیله ریل هایی مقاوم صورت می گیرد. این ریل ها فلزی بوده و استحکام بالایی برخوردار است.

انواع مختلف توری ها

  1. یکی از انواع توری ها، توری تک فریمی می باشد که در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با استفاده از مکانیزم ویژه ای انجام می گیرد. باز و بسته شدن به وسیله ریل هایی مقاوم صورت می گیرد.
  2. توری های دابل فریمی نیز در بازار موجود می باشند که با استفاده از مکانیزم دو فریمی عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند. در این توری ها نیز عملیات باز و بسته شدن توسط ریل های مقاوم انجام می گیرد.
  3. توری پنجره می تواند به صورت عمودی نیز باز و بسته شود. این نوع توری ها بدون دخالت دست و اهرمی می توانند به راحتی از بالا تا پایین باز و بسته شوند. به این توری ها توری های عمودی می گویند.
  4. توری پنجره می تواند به صوت افقی نیز باز و بسته شود. این نوع توری ها بدون دخالت دست می توانند به راحتی از بالا تا پایین باز و بسته شوند. به این توری ها توری های افقی می گویند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.