شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

توری ثابت

۶۱۵ بازديد

توری ثابت یکی از محصولات توریکس می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه ی شود. معمولا در فصل تابستان با گرم شدن هوا، انواع حشرات به فضاهای خنک تر هجوم می برند. یکی از این فضاها محیط درون خانه ها می باشد. افراد می توانند برای جلوگیری از ورود حشرات از توری ثابت استفاده کنند. توری ثابت از جنس پلی استایرن و قاب فلزی آن از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. پلی استایرن ماده ای نرم می باشد که باعث انعطاف پذیری توری می شود. توری ثابت این قابلیت را دارد تا از یک طرف باز شود و به طور کامل درون قاب فلزی خود در کمترین زمان قرار بگیرد.

ویژگی های توری ثابت

  1. توری ثابت معمولا سبک بوده و برای همین کاربران می توانند به سادگی از این توری ها روی پنجره ها قدی خود استفاده کنند. نصب این توری ها بدون اهرم و پیچ نیز قابل انجام است.
  2. توری ثابت به عنوان مانعی از طرف بیرون حساب نمی شود و استفاده از آن باعث خراب شدن دکوراسیون داخلی نمی گردد.
  3. صنایع توریکس، توری ثابت را در انواع رنگ ها و سایزها تولید می کند و توانسته است گامی موثر در این زمینه بردارد.
  4. توری ها با گذشت زمان با خوردن آفتاب دچار زنگ زدگی نمی شوند و با مرطوب شدن، رنگ و جلای خود را از دست نمی دهند.
  5. این توری ها مجهز به ریل های مقاوم جهت باز و بسته شدن توری هستند.

قیمت توری ثابت

توری ثابت در صنایع تولیدی توریکس با تخفیف ویژه به افراد عرضه می شود. قیمت دهی به توری ها بر اساس فاکتورهایی مانند ابعاد توری می باشد. هرچه ابعاد توری که شامل قاب آن است، بزرگتر باشد، از نظر قیمت گرانتر می باشد. ابعاد بزرگ قاب باعث می شود تا توری بیشتری در ساخت استفاده شود. پرداخت هزینه توری ثابت به صورت اقساطی هم انجام می گیرد. مشتریان می توانند بخشی از هزینه را در ابتدای معامله بدهند و مابقی را به صورت چکی پرداخت کنند. مزیت مهم ما این است که محصولمان علاوه بر قیمت ارزان دارای کیفیت بالایی می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

انواع توری ثابت

دسته بندی اول توری ها بر اساس نوع و تعداد فریم ساخت می باشد. معمولا در بازار توری های تک فریمی و دابل فریمی موجود هستند. توری ثابت با مکانیزم دابل فریمی بیشتر از توری های تک فریمی مورد استفاده قرار می گیرد. توری های دابل فریمی نسل جدید توری های قدیمی هستند. دومین دسته بندی توری ها بر اساس نحوه جمع شدن توری می باشد. در بازار دو نوع توری بر این اساس وجود دارد. این توری ها افقی و عمودی می باشند. توری ثابت با مکانیزم افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی را دارد ولی توری با مکانیزم عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی را دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.