پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

توری ثابت توریکس

۵۹۶ بازديد

توری ثابت توریکس از محصولات ارزان قیمت ما می باشد که با وجود قیمت ارزانی که دارد، کیفیت بالایی هم دارد. در کنار این قیمت ارزان، تخفیفی ویژه برای مشتریان عزیزمان در نظر گرفته ایم. از مزیت های توری ثابت این است که قاب فلزی محکم دارد و خود توری از ماده ای با شکل پذیری بالا ساخته شده است. از پلی استایرن برای تولید خود توری ها استفاده می کنند. نخ هایی که برای این کار استفاده می کنند از الیاف پلی استر بوده که دارای مقاومت بالایی می باشد. پلی استایرن مادی ای نرم بوده که انعطاف پذیری بالایی دارد. توری هایی که در زیر نام می بریم، نسل جدید توری های قدیمی هستند که مکانیزم ساخت پیشرفته تری نسبت به توری های قدیمی دارند:

  1. توری ثابت
  2. توری پشه
  3. توری پلیسه
  4. توری پنجره

 

توری ثابت با کیفیت

  1. توری ها از وزن پایینی برخوردار بوده که در هنگام نصب شما عزیزان می توانید برای نصب توری بدون صرف زمان زیاد اقدام به این کار کنید.
  2. توری ثابت در هنگام جمع شدن از یک طرف به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. فضای زیادی را اشغال نمی کنند و از بیرون هیچ چشم اندازی ایجاد نمی کنند.
  3. توری ها با قاب های رنگی در انواع سایزها توسط صنایع تولیدی توریکس به مشتریان عرضه می شود. استفاده از این توری ها باعث تخریب دکوراسیون داخلی منازل نمی شود.
  4. افراد می توانند هر از چند وقت یکبار این توری ها را شستوشو دهند بدون آن که دچار فرسایش گردند. افراد می توانند قاب این توری ها را با دستما مرطوب تمیز کنند. معمولا برای جلوگیری از ورود گرد و خاک هم گزیه مناسبی هستند.
  5. یکی از مزیت های مهم این توری ها این است که افراد می توانند از این توری ها برای انواع پنجره های قدی استفاده کنند. محدودیتی در استفاده از توری ثابت وجود ندارد.

توری ها بر اساس نوع و تعدا فریم در موارد زیر دسته بندی می شوند:

توری های تک فریمی و دابل فریمی

توری ثابت تک فریمی این قابلیت را دارد تا از یک طرف به طور کامل بسته شود. جمع شدن این توریها با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد. بدون دخالت دست و اهرمی این توری ها بدون صرف زمان به راحتی بسته می شود. نوع دیگر توری ها توری های دابل فریمی هستند که بیشتر از تک فرمی مورد استفاده قرار می گیرند.

توری های عمودی و افقی

توری ها از نظر خاصیت جمع شوندگی به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شود. این جمع شدن به صورت آکاردئونی انجام می شود. به این توری ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. در این توری ها معمولا ریل هایی موازی در نظر می گیرند که توری از بالا تا پایین به راحتی باز و بسته می شوند. توری ثابت با مکانیزم افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی ولی توری های عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی را دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.