پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

کیفیت توری پلیسه

۵۸۶ بازديد

توری پلیسه وسیله ای می باشد که کاربران می توانند از آن برای دفع حشرات موذی به درون خانه استفاده کنند. بیشتر در فصل تابستان از انواع توری پشه به کار می رود. زیرا در این فصل با گرم تر شدن هوا انواع حشرات به داخل فضاهای خانه راه پیدا می کنند. از توری هایی با جنس پلی استایرن استفاده می کنند. شکل پذیری پلی استایرن بالا می باشد و ماده ای نرم و انعطاف پذیر است. پلی استایرن باعث می شود تا توری ها شکل پلیسه به خود بگیرند. یکی از مزیت های این توری ها آن است که می توانند از یک طرف به راحتی باز و بسته شوند. توری ها هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند و عزیزان می توانند در هنگام استفاده آن ها را بدون دخالت اهرم به پنجره نصب کنند.

ویگی ها و کیفیت توری پلیسه

  1. توری های پلیسه معمولا بسیار سبک بوده و در هنگام نصب آن ها می توانید به راحتی این کار را بدون صرف وقت انجام دهید.
  2. توری پلیسه در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. معمولا قاب این توری ها فلزی بوده که استحکام بالایی هم دارند.
  3. نصب توری بر روی درب و پنجره باعث ایجاد هیچ مانعی در چشم انداز بیرون نمی شود و افراد برای پنجره های بزرگ و کوچک خود می توانند از آن ها استفاده کنند.
  4. توری ها با قاب های رنگی و در انواع سایزبندی ها متناسب با سلیقه مشتریان ارائه می شود. معمولا از انواع رنگ های شاد برای این توری ها استفاده می کنند تا باعث جلوه بیشتر در دکوراسیون داخلی شوند.
  5. افراد می توانند هر از چند وقت یکبار این توری ها را شستوشو دهندو با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشوند. معمولا در برابر نور آفتاب جلای خود را از دست نداده و دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  6. توری پلیسه این قابلیت را دارد تا بر روی انواع درب و پنجره با طرح های مختلف نصب گردد.

انواع توری پلیسه

توری پلیسه از نظر نوع فریم و نوع جمع شدن در موارد زیر دسته بندی می شوند:

  1. توری های تک فریمی
  2. توری های دابل فریمی
  3. توری های عمودی
  4. توری های افقی

توری های تک فریمی

توری پلیسه تک فریمی از یک طرف جمع می شود. جمع شدن توری ها توسط ریل هایی مقاوم انجام می شود. تمامی تور درون یک قاب فلزی جمع می شود. از فلزاتی چون آلومینیوم برای ساخت قاب توری استفاده می شود. آلومینیوم آلیاژی مقاوم می باشد که دارای سطح براقی می باشد. جمع شدن توری بدون دخالت دست انجام می شود و نیازی به اهرم یا پیچی نمی باشد.

توری های دوبل فریمی

این توری ها نیز مانند توری های تک فریمی از یک طرف باز وبسته می شوند. نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. کاربران عزیز می توانند با خراب شدن توری، توری جدید را بدون دخالت اهرم به راحتی نصب کنند. امروزه بیشتر از توری های دوبل فریمی بیشتر به تک فریمی استفاده می شود. قابلیت های این توری ها بیشتر بوده و از نظر قیمت هم مناسب می باشند.

توری های عمودی

توری پلیسه عمودی همانطور که از اسمش پیداست به طور عمودی خاصیت جمع شدگی دارد. نحوه جمع شدن توری به صورت آکاردئونی می باشد. در این توری ها از ریل هایی مقاوم استفاده شده تا توری بتواند به راحتی باز و بسته شوند.

توری های افقی

توری پلیسه عمودی همانطور که از اسمش پیداست، به طور افقی خاصیت جمع شدگی دارد. شکل جمع شدن توری به صورت آکاردئونی بوده و با استفاده از ریل هایی مقاوم این کار صورت می گیرد. در این توری ها از یک طرف جمع شدن انجام می گیرد. قیمت این توری ها مناسب بوده و مجموعه ما سعی کرده است تا به شما مشتریان عزیز محصولات با کیفیت ارائه کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.