پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

قیمت توری پلیسه

۵۹۸ بازديد

توری پلیسه

معمولا برای جلوگیری از ورود انواع حشرات موذی مانند پشه و مگس در فصل گرما از انواع توری ها استفاده می کنند. توری ها با توجه به شکل ظاهری که دارند، با انواع اسم ها شناخته شده اند. توری پلیسه یکیاز انواع آن ها است. جنس توری ها معمولا از پلی استایرن می باشد. پلی استایرن ماده ای می باشد که می تواند هر شکلی به خود بگیرد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. با استفاده از پلی استایرن شکل پلیسه ای به توری ها می دهند. توری پلیسه می تواند از یک طرف به راحتی باز و بسته شود و به طور کامل درون قاب خود قرار بگیرد.

مزایای توری پلیسه

  1. توری پلیسه از وزن پایینی برخوردار بوده و کاربران می توانند با توجه به سلیقه شخصی خود آن را هرجا که بخواهند، نصب کنند.
  2. این توری ها مانعی برای در و پنجره به حساب نمی آیند و افراد می توانند در صورت کار نکردن با توری آن را به طور کامل درون قاب خود جمع آوری کنند.
  3. نصب این توری ها بر روی پنجره ها از طرف بیرون هیچ دیدی ندارد و باعث تخریب دکوراسیون منزل شما نمی شوند.
  4. توری پلیسه در انواع رنگ ها و سایزها توسط صنایع تولیدی توریکس ساخته و به دست مشتریان عزیز می رسد.
  5. کاربران می توانند این توری ها را بر روی انواع پنجره های کوچک و بزرگ نصب کنند. نصب توری پلیسه به راحتی انجام می شود و نیازمند وقت زیادی نیست.
  6. توری ها با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و دچار زنگ زدگی و رنگ خوردگی نمی شوند.

قیمت توری پلیسه

توری پلیسه صنایع توریکس دارای تخفیف ویژه برای مشتریان عزیز می باشد. قیمت توری به فاکتورهای مختلفی وابسته است. یکی از عوامل مهمی که در قیمت گذاری مهم می باشد، ابعاد توری می باشد. هرچه از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد، قیمت آن هم بالاتر می شود. خرید توری پلیسه در توریکس به صورت اقساطی هم انجام می شود. مشتریان عزیز می توانند با دادن پیش پرداخت اولیه بقیه هزینه را به صورت چکی تقبل کنند. انواع توری ها در صنایع تولیدی ما علاوه بر این که قیمت مناسبی دارند، از کیفیت بالایی هم برخوردارند.

دسته بندی توری ها از نظر نوع فریم

نوع اول: نوع اول توری ها به صورت تک فریمی بوده که از فلزاتی چون آلومینیوم برای ساخت اسکلت آن استفاده می کنند. خود توری از جنس پارجه هایی با الیاف پلی استر می باشد. الیاف پلی استر قابلیت های ویژه ای برای توری ایجاد می کند. یکی از ویژگی های آن مقاومت در برابر حرارت می باشد. توری پلیسه تک فریمی نسل جدید فریم های قدیمی محسوب می شوند که با قیمت مناسبی فروخته می شوند. جمع شوندگی درون قاب در این توری ها از یک طرف می باشد و با ساتفاده از ریل هایی که بالای آن ها تعبیه شده است، به راحتی باز و بسته می شوند.

نوع دوم: دسته دوم به صورت دوبل فریمی می باشد. در این توری ها بدون دخالت هیچ پیچ و اهرمی می تواند توری را به راحتی باز و بسته کنید. کاربران می توانند در صورت خرابی توری به راحتی آن را تعویض کنند و توری جدید را به راحتی و با صرف وقت کمی آن را جا بگذارند. توری های دوبل فریمی مانند تک فریمی از یک طرف به راحتی باز می شوند. معمولا ریل هایی که بر روی توری سوار می شوند باید دارای استحکام بالا باشند که در هنگام کار از مسیر خود منحرف نشوند. شما عزیزان می توانید انواع توری های پلیسه را در سایت ما بازدید بفرمایید.

دسته بندی توری ها از نظر نحوه جمع شدن

مدل افقی: در این توری ها خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی انجام شده و نحوه جمع شدن آن به صورت آکاردئونی می باشد. الیافی که در توری ها استفاده می شود از جنس پلی استر بوده که مقاومت بالایی دارند. در این توری ها از نخ هایی مقاوم استفاده شده که باعث دفع کامل حشرات به داخل خانه می شوند.

مدل عمودی:در این توری ها خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود. شکل جمع شدن نیز به صورت آکاردئونی می باشد. تقاضا برای این توری ها در بازار فروش بیشتر می باشد. نخ هایی که برای توری استفاده می شوند، مقاومت خوبی در براب حرارت دارند و باعث جذب کامل حشرات و گرد و خاک می شوند. مفتخریم تا به شما عزیزان توری پلیسه را با کیفیتی بالا ارائه کنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.