پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خرید توری پلیسه

۶۰۳ بازديد

یکی از محصولات صنایع توریکس، توری پلیسه می باشد که دارای بدنه فلزی بوده که در شرایط مختلف از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. توری پلیسه را با نام هایی چون توری آکاردئونی می شناسند. دو فاکتور محصولات توریکس، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول می باشد. این توری ها وزن سبکی دارند و هر شخص به راحتی می تواند این توری را نصب کند. در هنگام نصب توری دیگر نیازی به ابزارآلات مختلف نیست و به راحتی قابل اجرا می باشد. از توری پلیسه برای جلوگیری از ورود حشرات مختلف به درون خانه ها استفاده می شود. بیشتر کاربران معمولا در فصل تابستان از این توری ها استفاده می کنند. در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی به درون خانه راه پیدا می کنند و لازم است تا افراد روی درب و پنجره ها از این توری ها استفاده کنند. توری پلیسه توریکس در انواع رنگ ها ساخته شده و در انواع سایزها ساخته می شوند. قاب توری ها از جنس فلز آلومینیوم و خود توری از جنس پلی استایرن می باشد که دارای مقاومت ساخت بالایی هستند. معمولا توری پشه ها از یک طرف به طور کامل در این قاب فلزی جمع می شوند. جمع شدن توری با استفاده از ریل هایی مقاوم صورت می گیرد که دارای استحکام بالایی هستند.

ویژگی های توری پلیسه

  1. این توری ها به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل نصب هستند و دیگر نیازی به صرف زمان زیادی نیستیم
  2. توری پلیسه این قابلیت را دارد تا به صورت مداوم هر از چندوقت یکبار شستوشو شود و رنگ و جلای خود را از دست ندهد
  3. خرید توری پلیسه توریکس با تخفیف ویژه ای انجام می شود و کاربران عزیز می توانند به صورت قسطی هم این توری ها را خریداری نمایند.
  4. شما عزیزان می توانید این توری ها را روی انواع درب و پنجره با ابعاد مختلف نصب نمایید و بتوانید از مزیت های خاص این توری ها استفاده کنید.
  5. توری پشه و توری پلیسه از جمله محصولات با کیفیت توریکس به حساب می آیند که در شرایط مختلف دوام بالایی دارند و برای همه فصول سال قابل استفاده هستند.
  6. توری پلیسه در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد و این جمع شدن به صورت آکاردئونی می باشد.

انواع توری ها

توری ها با انواع فریم بندی

توری پلیسه از نظر فریم بندی به دو دسته تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند. مدل تک فریمی به این گونه است که توری از یک طرف به طور کامل جمع آوری می شود. این کار بدون دخالت دست و انواع اهرم ها صورت می گیرد. نوع دوم از توری ها به صورت دابل فریمی بوده که نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. این توری ها نیز مانند تک فریمی ها از یک طرف جمع شده و وزن بسیار سبکی برای استفاده مداوم دارند. مجموعه ما برای این محصول تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

توری ها و نحوه قرارگرفتن

توری پلیسه نظر نحوه قرارگیری بر روی درب و پنجره به دو دسته عمودی و افقی تقسیم بندی می شوند. معمولا هر کدام از این توری ها به صورت آکاردئونی عمل کرده و به این نام شناخته شده اند. مکانیزم ساخت توری های امروزی نسبت به توری های قدیمی پیشرفته تر بوده و انواع مدل ها با رنگ های مختلف برای آن ها در نظر گرفته اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.