دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

توری پلیسه توریکس

۵۹۶ بازديد

توری پلیسه از محصولات توریکس است که به دلیل بدنه فلزی مقاومی که دارد، از آن در هر شرایطی می توان استفاده کرد.توری پلیسه را با نام هایی مانند توری پلیسه و توری آکاردئونی نیز می شناسند. دو مزیت مهم توری پلیسه توریکس، مقاوت بالا و قیمت مناسب آن می باشد. این توری ها به دلیل وزن سبکی که دارند، نصب آن ها نیز سهل است و نیازی به آچار و اهرم های مختلف برای نصب آن نیستیم. معمولا از توری های پشه و توری پلیسه برای جلوگیری از ورود حشرات موذی به درون خانه استفاده می کنند. تقاضا برای توری پشه بیشتر در فصل تابستان می باشد زیرا که در این فصل با گرم تر شدن زمین انواع حشرات به درون خانه راه پیدا می کنند. معملا خود توری ها از پلی استایرن هستند که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند.

کیفیت توری پلیسه

  1. توری پلیسه معمولا دارای قاب فلزی مقاوم بوده که با گذشت زمان دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  2. این توری ها در انواع سایزها و رنگ بندی ها تولید می شوند. معمولا افراد در ماه های گرم سال روی پنجره های بزرگ خانه های خودشان توری های قدی بلند استفاده می کنند.
  3. این توری ها قابل شستوشو هستند و با شستوشوی مداوم از بین نمی روند
  4. توری های پلیسه از وزنسبکی برخوردار بوده و افراد با راحتی می توانند این پنجره ها را بدون دخالت دست روی انواع پنجره ها نصب کنند.
  5. این توری ها قابلیت آن را دارند تا به طور کامل درون قاب فلزی قرار بگیرند.
  6. این توری ها هیچ مانعی بر سر راه پنجره ها ایجاد نمی کنند و از بیرون باعث نمایان شدن نیستند.

انواع توری ها

توری پلیسه مدل افقی

توری پلیسه به صورت افقی به این صورت است که توری با استفاده از ریل هایی مقاوم از بالا تا پایین به صورت افقی بسته می شود و به طور کامل درون قاب فلزی قرار می گیرد. به این توری ها، توری های آکاردئونی می گویند زیرا به شکل آکاردئون از یک طرف به طور کامل جمع می شوند. معمولا از الیاف هایی با جنس پلی استر در بافت توری ها استفاده می شود که نخ هایی مقاوم در برابر حرارت به حساب می آیند.

توری پلیسه مدل عمودی

توری پلیسه به صورت عمودی به این صورت است که توری با استفاده از ریل هایی مقاوم از بالا تا پایین به صورت عمودی بسته می شود و به طور کامل درون قاب فلزی قرار می گیرد. خاصیت جمع شدن در این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد که برای همین با نام آکاردئونی شناخته شده اند که قیمت مناسبی دارند. معمولا توری ها از بافت هایی با الیاف پلی استر ساخته شده اند که بسیار مقاوم بوده و در برابر حرارت از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.