سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

توری پلیسه در ارومیه

۵۶۵ بازديد

توری پلیسه در ارومیه با کیفیت بالایی ارائه شده که مجموعه توریکس آن را بر اساس استانداردهای لازم ساخته و با تخفیفی ویژه در اختیار مشتریان قرار می دهد. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما می باشد. محدودیتی در نصب توری پلیسه در ارومیه وجود ندارد و کاربران می توانند برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک خود از آن ها استفاده کنند. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال به ویژه تابستان برای جلوگیری از ورود حشرات از این توری ها استفاده کنند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. علاوه بر دفع حشرات موذی برای جلوگیری از گرد و غبار به درون خانه استفاده می شود. فروش این توری ها در مجموعه توریکس به صورت اقساطی نیز انجام می گیرد و می توانید به صورت ماهانه هزینه آن را پرداخت کنید.

 

 معمولا توری پلیسه در ارومیه با درجه کیفی متفاوتی در بازار به فروش می رسد و برای آن ها مدل های مختلفی بر اساس عملیات باز و بسته شدن در نظر می گیرند. بر اساس این عملیات توری ها می توانند با استفاده از یک یا نهایتا دو فریم ساخته و راه اندازی شوند. خود توری ها از ماده ای شیمیایی به نام پلی استایرن ساخته می شود. پلی استایرن در ساخت خود توری ها قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برای آن ها ایجاد می کند. پلی استایرن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که باعث شده است. پلی استایرن در ساخت توری ها به شکل دهی به آن ها کمک زیادی کرده است و در صنعت از پرکاربردترین مواد شیمیایی محسوب شده است. یکی از مزیت های توری پلیسه این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.که باعث شده است تا مشتریان بدون هدر دادن زمان این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند.این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

توری پلیسه معمولا عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی و عمودی انجام داده و از این نظر به دو دسته افقی و عمودی در بازار تقسیم می شوند. دسته بندی دیگر برای توری ها بر اساس عملیات باز و بسته شدن می باشد که از این نظر به دو دسته تک فریمی و دابل فریمی در بازار تقسیم می شوند. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود. این ریل ها مقاومت بالایی داشته می توانند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کنند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. توری پلیسه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پلیسه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.