پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

توری پنجره پارچه ای

۵۹۷ بازديد

توری پنجره پارچه ای از محصولات با کیفیت مجموعه توریکس می باشد که با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در کیفیت توری پنجره پارچه ای نقش دارند. یکی از این مزیت های کیفی وزن سبک آن ها می باشد. وزن سبک توری ها به دلیل آن است که خود توری ها سبک بوده و قاب توری آن ها نیز از آلیاژهای سبکی مانند فلز و فولاد ساخته می شود. با وجود این که بسیار سبک می باشند ولی مقاومت بالایی دارند و می تواند از آن ها برای تمامی ماه های سالی برای پنجره های قدی خانه ها استفاده کرد. کاربران از این وسیله برای جلوگیری از ورد حشرات موذی استفاده می کنند. علاوه بر دفع حشرات این توری ها مانعی مناسب در برابر گرد و خاک به حساب می آیند. به دلیل سبک بودن توری پنجره نصب آن ها به آسانی انجام شده و وقت زیادی نمی خواهد و هرکسی می تواند بدون استفاده از پیچ یا اهرمی این توری ها را بر روی انواع پنجره های منزل خود نصب کند. علاوه بر توری پنجره پارچه ای  توری های دیگری چون توری پلیسه، توری ثابت و توری پشه پشه توسط مجموعه ما به شما عزیزان ارائه می شود. 

ساختار توری ها

خود توری ها از ماده ای به نام پلی استایرن ساخته شده که در صنعت از این ماده برای کاربردهای مختلف استفاده می کنند. به دلیل نرم بودن پلی استایرن توری ها انعطاف پذیری بالایی پیدا می کنند. قاب فلزی توری پنجره از آلیاژهایی چون فولاد و آلومینیوم ساخته می شود که دارای استحکام بالایی هستند. این قاب فلزی به راحتی وزن توری را مهار می کند و برای جابه جایی راحت آن ها از ریل هایی فلزی بر روی قاب ان ها استفاده شده است. انواع توری ها با توجه به نوع عملکرد و ساختاری که دارند، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. قیمت آن ها به عواملی چون طرح، نوع سایزبندیو رنگ بندی ها بستگی دارد. مجموعه ما این قابلیت را برای مشتریان به وجود آورده است تا طرح توری پنجره ها با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنند. هرچه این طرح پیچیده و ساخت آن به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد، قیمت توری پنجره بیشتر می شود. عامل مهم دیگر در قیمت دهی به توری ها ابعاد آن ها می باشد که هر چه بزرگتر باشند باعث افزایش قیمت می شوند. مزیت ما در این است که علاوه بر بحث کیفیت توری پنجره همچنین این محصول با قیمت ارزانی نیز به مشتریان ارائه می شود. همچنین به مناسبت فصل جدید تخفیفی ویزه برای تمام محصولاتمان در نظر گرفته ایم.

انواع توری پنجره پارچه ای

توری پنجره به انواع مختلفی در بازار فروش تقسیم بندی می شود. این تقسیم بندی بر اساس عملیات باز و بسته شدن توری ها می باشد. معمولا آن ها به صورت آکاردئونی جمع می شوند و به این دلیل به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند. توری ها بر اساس فریم ساخت به دو نوع تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند. در مدل تک فرمی توری پنجره به صورت تک فریمی باز و بسته می شود ولی در دابل فریمی این عمل با استفاده از دو فریم انجام می شود. در بازار بیشتر کاربران ا مدل دابل فریمی استفاده می کنند. مدل دیگر آن ها بر اساس افقی و عمودی بودن می باشد. در مدل افقی توری به صورت افقی در قاب فلزی خود قرار می گیرد ولی در مدل عمودی این عمل به صورت عمودی انجام می شود. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاریمان در این زمینه می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.