پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

توری پشه در کرمان

۵۶۱ بازديد

توری پشه چیست و چه کاربردی دارد

توری پشه از یک قاب فلزی مستحکم و از یک توری سرتاسر که بسیار سبک می باشد تشکیل شده است. از این وسیله برای جلوگیری از ورود حشرات موذی به درون خانه ها استفاده می کنند. توری ها معمولا بر روی انواع پنجره های بزرگ و کوچک قابل اجرا هستند. این توری ها به خوبی روی درز دربها و پنجره ها را می پوشانند و مانع از ورود حیوانات به درون خانه می شوند. توری پشه در کرمان توسط مجموعه توریکس با قیمت مناسبی به مشتریان فروخته می شود. برای محصولاتمان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. شما می توانید برای خرید توری پشه هزینه آن را به صورت اقساطی نیز بپردازید. ابتدا نصف هزینه را به صورت پیش پداخت اولیه و مابقی را به صورت قسطهای ماهانه پرداخت می کنید. مزیت ما نیم قرن سابقه کاری در این زمینه می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

کیفیت توری پشه

توری پشه و توری پلیسه توریکس نسل جدید توری های قدیمی هستند. این توری ها نسبت به توری های قدیمی از عملکرد ویژه تری برخوردار هستند. شکل ساده ای دارند و بسیار سبک می باشند. خود توری از الیاف پلی استایرن می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم محسوب می شود که در صنایع شیمیایی کاربردهای قابل توجه ای دارد. استفاده از پلی استایرن برای توری باعث انعطاف پذیری بالای آن می شود. دوام توری پشه معمولا بالا و افراد می توانند برای کلیه ماه های سال از توری پشه بهره ببرند. قاب فلزی توری ها از فلزات محکم بوده که به خوبی توری را مهار کرده و وزن آن را تحمل می کند.

انواع مختلف

توری پشه با توجه به عوامل مختلفی به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند. بر اساس خاصیت جمع شدن توری ها از نظر فریم ساخت به دو نوع تک فریمی و دو فریمی تقسیم می شوند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم و در توری های دو فریمی خاصیت جمع شوندگی به صورت دو فریم صورت می گیرد. معمولا بیشتر کاربران از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. زیرا در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با سرعت بیشتری انجام می شود. دسته بندی دیگر بر اساس نحوه جمع شدن توری پشه به شکل آکاردئونی است. در این دسته بندی توری ها به دو مدل عمودی و افقی تقسیم می شوند. در مدل افقی توری به شکل افقی جمع شده و در مدل عمودی توری به صورت عمودی جمع می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.