چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توری پشه در کردستان

۵۸۷ بازديد

توری پشه های توریکس معمولا دارای دوام ساخت بالایی هستند و نصب آن ها به سهولت انجام می شود. توری پشه وسیله ای است که برای مقابله با حشرات موذی تولید می شوند. معمولا برای ساخت خود توری از ماده ای به نام پلی استایرن استفاده می شود که انعطاف پذیری بالایی می باشد. دلیل استفاده از این ماده برای ساخت خود توری به دلیل شکل دادن به آن می باشد.

از ماده پلی استایرن در صنعت استفاده های دیگری هم می شود که در اینجا نیاز به گفتن آن ها نمی باشد. مجموعه ما پس از چند سال سابقه کاری توانسته است در تولید توری پشه به تولید انبوه برسد و این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به شما مشتریان عزیز ارائه کند. معمولا قاب فلزی به کار رفته در ساختار توری ها محکم و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی نمی شود.

این قاب فلزی را طوری می سازند تا بتواند وزن توری پشه در کردستان را به خوبی تحمل کند. بیشتر استفاده کنندگان در تمامی ماه های سال از توری پشه برای انواع پنجره های قدی خود استفاده می کنند.

معمولا در نصب توری ها محدودیتی وجود ندارد و کارران می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود از انواع آن ها استفاده کنند. نصب توری پشه بدون استفاده از اهرمی نیز قابل انجام می باشد و هر فردی به راحتی می تواند آن را نصب کند.

توری ها معمولا از یک طرف عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند و پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند.

کاربرد توری ها در مواقع حساس

توری پشه، توری پلیسه، توری پنجره و توری ثابت نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند که در عین ظاهر ساده ای که دارند، دارای مزیت های بسیاری هستند. قیمت این توری ها پایین بوده و مجموعه ما سعی کرده است که برای این محصولات تخفیفی ویژه در نظر بگیرد. این تخفیف شامل توری پنجره، توری ثابت، توری پلیسه و توری پشه می باشد

هر فردی می تواند به راحتی این توری ها را بلند کند و بر روی انواع دربها و پنجره ها نصب کند. خود توری از الیاف پلی استایرن می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم محسوب می شود که در صنایع شیمیایی کاربردهای قابل توجه ای دارد. استفاده از پلی استایرن برای توری باعث انعطاف پذیری بالای آن می شود. دوام توری پشه معمولا بالا و افراد می توانند برای کلیه ماه های سال از توری پشه بهره ببرند.

توری ها بر اساس فریم ساخت

توری پشه با توجه به عملیات باز و بسته شدن توری و نحوه آن و تعداد فریم های ساخت در اجرای این عملیات به موارد مختلفی تقسیم بندی می شوند.گروه اول بر اساس فریم ساخت توری ها می باشد. معمولا بیشتر از دو فریم برای ساخت توری ها استفاده نمی کنند و آن به دلیل مکانیزم باز و بسته شدن توری می باشد. بر این اساس کلا دو نوع توری تک فریمی و دابل فریمی در بازار فروش موجود می باشند که هریک مزیت های ویژه خود را دارند.

در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم و در توری های دو فریمی خاصیت جمع شوندگی به صورت دو فریم صورت می گیرد. توری پشه دابل فریمی نسل جدید توری های قدیمی به حساب می آیند. معمولا بیشتر کاربران از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. زیرا در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با سرعت بیشتری انجام می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.