پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

توری پشه در شمال

۵۸۶ بازديد

توری پشه چیست

توری پشه ارائه شده توسط مجموعه توریکس از ظاهر ساده ای برخوردار بوده و شکل پیچیده ای ندارد. توری پشه از دو جز ساده به نام قاب فلزی و خود توری تشکیل شده است. معمولا استفاده از توری ها بهترین راه مقابله با حشرات موذی در ماه های گرم سال می باشد. بیشتر در این ماه ها تقاضای بیشتری برای خرید توری پشه وجود دارد. این حشرات معمولا از طریق درز پنجره وارد محیط خانه ها می شوند. محدودیتی در نصب انواع توری ها وجود ندارد و می توان از آن ها برای انواع پنجره های کوچک و بزرگ استفاده کرد. نصب توری پشه بدون استفاده از اهرمی نیز قابل انجام می باشد و هر فردی به راحتی می تواند آن را نصب کند. توری ها معمولا از یک طرف عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند و پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. توری پشه در شمال توسط مجموعه توریکس با قیمت مناسبی به مشتریان فروخته می شود. برای محصولاتمان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. شما می توانید برای خرید توری پشه هزینه آن را به صورت اقساطی نیز بپردازید.

مزیت های توری پشه

توری پشه و توری پلیسه از توری های نسل جدید امروزی محسوب می شوند که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند. قیمت این توری ها پایین بوده و مجموعه ما سعی کرده است که برای این محصولات تخفیفی ویژه در نظر بگیرد. توری های امروزی با این که شکل ساده ای دارند ولی از عملکرد ویژه تری نسبت به توری های قدیمی برخوردار هستند. یکی از مزیت های مهم این توری ها وزن کم آن ها می باشد که باعث شده است تا افراد به راحتی این توری ها را در هر کجا که می خواهند، نصب نمایند. خود توری از الیاف پلی استایرن می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم محسوب می شود که در صنایع شیمیایی کاربردهای قابل توجه ای دارد. استفاده از پلی استایرن برای توری باعث انعطاف پذیری بالای آن می شود. دوام توری پشه معمولا بالا و افراد می توانند برای کلیه ماه های سال از توری پشه بهره ببرند.

انواع مختلف آن ها

توری پشه با توجه به فاکتورهای مختلفی به گونه های مختلفی در بازار تقسیم بندی می شوند. هر یک از دسته بندی ها برای توری بر اساس عملیات باز و بسته شدن آن ها می باشد. گروه اول بر اساس نوع و تعداد فریم ساخت می باشد. معمولا بیشتر از دو فریم برای ساخت توری ها استفاده نمی کنند. بر این اساس کلا دو نوع تک فریمی و دابل فریمی در بازار فروش موجود می باشند. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم و در توری های دو فریمی خاصیت جمع شوندگی به صورت دو فریم صورت می گیرد. معمولا بیشتر کاربران از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. زیرا در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با سرعت بیشتری انجام می شود. گروه بعدی بر اساس نحوه جمع شدن توری پشه به شکل آکاردئونی است. در این دسته بندی توری ها به دو مدل عمودی و افقی تقسیم می شوند. در مدل افقی توری به شکل افقی جمع شده و در مدل عمودی توری به صورت عمودی جمع می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.