چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

توری پشه در خوزستان

۵۹۱ بازديد

توری پشه چیست

توری پشه ساختار پیچیده ای ندارد و ظاهر آن بسیار ساده می باشد. توری ها از یک قاب فلزی و خود توری تشکیل شده است. تجربه نشان داده است که استفاده از توری ها بهترین راه مقابله با انواع حشرات موذی می باشد. این حشرات معمولا از طریق درز پنجره وارد محیط خانه ها می شوند استفاده از توری پشه برای پوشاندن این درزها راه بسیار خوبی می باشد. محدودیتی در نصب انواع توری ها وجود ندارد و می توان از آن ها برای انواع پنجره های کوچک و بزرگ استفاده کرد. توری پشه در خوزستان توسط مجموعه توریکس با قیمت مناسبی به مشتریان فروخته می شود. برای محصولاتمان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. شما می توانید برای خرید توری پشه هزینه آن را به صورت اقساطی نیز بپردازید.

درجه کیفی توری پشه

توری پشه و توری پلیسه مدل جدید توری های قدیمی هستند که دیگر کاربران از توری های قدیمی به ندرت استفاده می کنند. توری های امروزی با این که شکل ساده ای دارند ولی از عملکرد ویژه ای برخوردارند. یکی از مزیت های مهم این توری ها وزن کم آن ها می باشد که باعث شده است تا افراد به راحتی این توری ها را در هر کجا که می خواهند، نصب نمایند. خود توری از الیاف پلی استایرن می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم محسوب می شود که در صنایع شیمیایی کاربردهای قابل توجه ای دارد. استفاده از پلی استایرن برای توری باعث انعطاف پذیری بالای آن می شود. دوام توری پشه معمولا بالا و افراد می توانند برای کلیه ماه های سال از توری پشه بهره ببرند. قاب فلزی توری ها از فلزات محکم بوده که به خوبی توری را مهار کرده و وزن آن را تحمل می کند.

تنوع مدل ها

توری پشه با توجه به فاکتورهای مختلفی به گونه های مختلفی در بازار تقسیم بندی می شوند. بر اساس خاصیت جمع شدن توری ها که به شکل آکاردئونی می باشد، به دو گروه دسته بندی می شوند. گروه اول بر اساس نوع و تعداد فریم ساخت می باشد. در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم و در توری های دو فریمی خاصیت جمع شوندگی به صورت دو فریم صورت می گیرد. معمولا بیشتر کاربران از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. زیرا در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با سرعت بیشتری انجام می شود. گروه بعدی بر اساس نحوه جمع شدن توری پشه به شکل آکاردئونی است. در این دسته بندی توری ها به دو مدل عمودی و افقی تقسیم می شوند. در مدل افقی توری به شکل افقی جمع شده و در مدل عمودی توری به صورت عمودی جمع می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.