شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

توری پشه در جنوب

۵۸۶ بازديد

توری پشه های امروزی در عین ظاهر ساده دارای عملکرد پیشرفته تری نسبت به توری های قدیمی هستند. این توری ها نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. مجموعه ما در تولید توری پشه توانسته است به تولید انبوه برسد. اجزای مختلف توری ها شامل خود توری و قاب فلزی آن می باشد. معمولا قاب فلزی این توری ها را مستحکم می سازند تا بتوانند وزن توری را به خوبی مهار کنند. معمولا استفاده از توری ها بهترین راه مقابله با حشرات موذی در ماه های گرم سال می باشد. بیشتر کاربران از توری ها برای کلیه ماه های سال استفاده می کنند.

دلیل آن کاربردهای زیادی که این توری ها در شرایط مختلف دارند، می باشد. این حشرات معمولا از طریق درز پنجره وارد محیط خانه ها می شوند. معمولا در نصب توری ها محدودیتی وجود ندارد و کارران می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود از انواع آن ها استفاده کنند. نصب توری پشه بدون استفاده از اهرمی نیز قابل انجام می باشد و هر فردی به راحتی می تواند آن را نصب کند.

توری ها معمولا از یک طرف عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند و پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند. توری پشه در جنوب توسط مجموعه توریکس با قیمت مناسبی به مشتریان فروخته می شود. برای محصولاتمان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. شما می توانید برای خرید توری پشه هزینه آن را به صورت اقساطی نیز بپردازید.

مزایای توری ها

توری پشه و توری پلیسه از توری های نسل جدید محسوب شده اند که قابلیت های ویژه تری دارند که توسط مجموعه ما با قیمت مناسبی به مشتریان عزیز ارائه می شوند. قیمت این توری ها پایین بوده و مجموعه ما سعی کرده است که برای این محصولات تخفیفی ویژه در نظر بگیرد. توری های امروزی با این که شکل ساده ای دارند ولی از عملکرد ویژه تری نسبت به توری های قدیمی برخوردار هستند. یکی از مزیت های مهم این توری ها وزن کم آن ها می باشد که باعث سهولت در نصب توری ها شده است.

هر فردی می تواند به راحتی این توری ها را بلند کند و بر روی انواع دربها و پنجره ها نصب کند. خود توری از الیاف پلی استایرن می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم محسوب می شود که در صنایع شیمیایی کاربردهای قابل توجه ای دارد. استفاده از پلی استایرن برای توری باعث انعطاف پذیری بالای آن می شود. دوام توری پشه معمولا بالا و افراد می توانند برای کلیه ماه های سال از توری پشه بهره ببرند.

گروه بندی توری پشه

توری پشه با توجه به عملیات باز و بسته شدن توری و نحوه آن و تعداد فریم های ساخت در اجرای این عملیات به موارد مختلفی تقسیم بندی می شوند.

گروه اول بر اساس فریم ساخت توری ها می باشد. معمولا بیشتر از دو فریم برای ساخت توری ها استفاده نمی کنند و آن به دلیل مکانیزم باز و بسته شدن توری می باشد. بر این اساس کلا دو نوع توری تک فریمی و دابل فریمی در بازار فروش موجود می باشند که هریک مزیت های ویژه خود را دارند.

در توری های تک فریمی خاصیت جمع شوندگی با استفاده از یک فریم و در توری های دو فریمی خاصیت جمع شوندگی به صورت دو فریم صورت می گیرد. توری های دابل فریمی نسل جدید توری های قدیمی به حساب می آیند. معمولا بیشتر کاربران از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. زیرا در این توری ها عملیات باز و بسته شدن با سرعت بیشتری انجام می شود. گروه بعدی بر اساس نحوه جمع شدن توری پشه به شکل آکاردئونی است. در این دسته بندی توری ها به دو مدل عمودی و افقی تقسیم می شوند. در مدل افقی توری به شکل افقی جمع شده و در مدل عمودی توری به صورت عمودی جمع می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.