سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

توری پشه در بندر عباس

۵۸۴ بازديد

توری پشه های توریکس معمولا ماندگاری بالایی دارند و بیشتر افراد متقاضی برای کلیه فصل ها از این توری ها استفاده می کنند. نصب توری پشه خیلی ساده می باشد و این سادگی باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. استفاده از توری پشه در بندر عباس بهترین راه مقابله با حشرات موذی می باشد. این حشرات معمولا از طریق درز پنجره وارد محیط خنک داخل خانه می شوند. شما عزیزان می توانید با استفاده از این توری ها با باز گذاشتن پنجره هم از هوای بیرون لذت ببرید و هم مانع از ورود چنین حیواناتی به داخل خانه شوید.

معمولا توری ها بر اساس ابعاد پنجره خانه شما ست می شوند. خود توری با الیاف ماده ای به نام پلی استایرن ساخته می شود و قاب فلزی آن با استفاده از فلزاتی چون آلومینیوم طراحی می شود. معمولا قاب فلزی آن ها دارای مقاومت بالایی در برابر تحمل وزن توری می باشد.

مجموعه ما پس از چند سال سابقه کاری توانسته است در تولید توری پشه به تولید انبوه برسد و این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به شما مشتریان عزیز ارائه کند. معمولا قاب فلزی به کار رفته در ساختار توری ها محکم و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی نمی شود.

 

معمولا در نصب توری ها محدودیتی وجود ندارد و کارران می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود از انواع آن ها استفاده کنند. نصب توری پشه بدون استفاده از اهرمی نیز قابل انجام می باشد و هر فردی به راحتی می تواند آن را نصب کند.

توری ها معمولا از یک طرف عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهند و پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرند.

توری قدیمی یا توری پشه

توری پشه، توری پلیسه، توری پنجره و توری ثابت همگی از نظر کیفیت ساخت نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشند. شکل ظاهری آن ها ساده ولی دارای عملکرد بهتری نسبت به توری های قدیمی می باشند. قیمت این توری ها پایین بوده و مجموعه ما سعی کرده است که برای این محصولات تخفیفی ویژه در نظر بگیرد.

محدودیتی در نصب چنین توری هایی وجود ندارد و اکثر افراد می توانند به راحتی آن ها را هر جا که می خواهند نصب کنند. استفاده از پلی استایرن برای توری باعث انعطاف پذیری بالای آن می شود. دوام توری پشه معمولا بالا و افراد می توانند برای کلیه ماه های سال از توری پشه بهره ببرند.

دسته بندی توری ها بر اساس تعداد فریم

این گروه بندی به تعداد فریم ساخت توری ها بستگی دارد. معمولا از یک یا دو فریم جهت باز و بسته شدن توری پشه استفاده می کنند. از دو فریم بیشتر در توری استفاده نمی شود. در این گروه بندی توری ها به دو گروه تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می گردند. امروزه بیشتر از مدل دابل فریمی استفاده می کنند، یعنی خاصیت جمع شوندگی در توری با استفاده از دو فریم صورت می گیرد.

دسته بندی توری ها بر اساس مدل جمع شوندگی

این گروه بندی به نحوه جمع شدن توری از یک طرف بستگی دارد. معمولا این خاصیت به دو صورت عمودی و افقی می باشد. در مدل عمودی توری پشه به صورت عمودی عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهد ولی در توری های افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت افقی انجام می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.