شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

توری پشه در بابلسر

۵۹۱ بازديد

توری پشه در بابلسر وسیله ای است که برای پوشاندن درز پنجره و دربها استفاده شده و هدف از آن دفع حشرات موذی برای ورود به محیط داخل خانه ها ی باشد. بیشتر کاربران رفصل تابستان با گرم تر شدن هوا از این توری ها بهره می برند. در این فصل تقاضای بیشتری برای توری پشه وجود دارد. معمولا توری ها دارای ضمانت نامه استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشد. ضمانت توری پشه به صورت دو ساله بوده و در این مدت خدمات پس از فروش به مشتریان عرصه می شود. در ماه های گرم سال حشرات تمایل پیدا می کنند تا به جاهای خنک تری هجوم ببرند. استفاده از این توری ها بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد. این توری ها دارای ظاهر ساده ای هستند. از دو مصالح ساده در سخت این توری ها استفاده شده است. اولی خود توری که از الیاف های پلی استایرن ساخته شده است.

 

پلی استایرن ماده ای نرم و انعطاف پذیر می باشد و استفاده از آن در تولید توری پشه باعث انعطاف پذیری بالای توری می شود. سازه دیگر قاب فلزی توری می باشد. این قاب باید دارای استحکام زیادی باشد تا بتواند وزن زیاد توری را به خوبی مهار کند. معمولا از فلزاتی چون آلومینیوم و فولاد در ساخت قاب فلزی توری پشه استفاده می کنند. توری ها همچنین با استفاده از ریل هایی فلزی از بالا تا پایین بسته می شوند.

 

تعداد فریم های ساخت توری پشه

اولین دسته بندی برای توری ها بر اساس تعداد و نوع فریم ساخت می باشد. معمولا برای توری ها از یک یا نهایتا دو فریم برای انجام عملیات باز و بسته شدن استفاده می کنند. این فریم ها دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه از جمله مقاومت بالا هستند. توری پشه با مکانیزم دابل فریمی از مدل تک فریمی آن بیشتر استفاده می شود. در این توری ها خاصیت جمع شوندگی با سرعت بالایی انجام شده و توری از یک طرف به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.

خاصیت جمع شوندگی توری پشه

دومین دسته بندی و مهم ترین آن برای توری بر اساس همین خاصیت جمع شونگی می باشد. در این دسته بندی توری ها را به دو مدل افقی و عمدی تقسیم بندی می کنند. در مدل عمودی خاصیت جمع شوندگی توری پشه به صورت عمودی و در مدل افقی این کار به صورت افقی صورت می گیرد. توری هایی که بیشتر کاربرد دارند به صورت عمودی هستند که نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. مزیت مجموعه ما سابقه کاری طولانی ما در زمینه فروش انواع توری ها می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. شما می توانید برای سفارش محصولات توری پشه از سایت ما بازدید کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.