جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دسته بندی توری پنجره

۵۸۸ بازديد

دسته بندی توری پنجره بر اساس تعدا فریم ساخت

شرکت های سازنده معمولا دو نوع دسته بندی برای توری پنجره در نظر می گیرند. دسته بندی اول بر اساس نوع و تعداد فریم ساخت بوده و دسته بندی دوم بر اساس خاصیت جمع شوندگی توری می باشد. هر دو دسته بندی بر روی عملیات باز و بسته شدن توری نقش دارند. توری ها ممکن است با استفاده از فریم ساخت در بازار در مدل های مختلف ارائه شوند و یا بر اساس نحوه جمع شدن در مدل های مختلف به بازار فروش عرضه شوند. نوع اول توری ها تک فریمی بوده که در این توری ها عملیات باز و بسته شدن توسط ریل هایی مقاوم صورت گرفته که از یک طرف توری بدون دخالت دست جمع می شود و به طور کامل درون قاب فلزی قرار می گیرد. دسته دوم توری ها دابل فریمی بوده که با استفاده از دو فریم عملیات باز و بسته شدن صورت می گیرد. در این توری ها نیز عملیات باز و بسته شدن توسط ریل های فلزی صورت می گیرد.

دسته بندی بر اساس نحوه جمع شدن

یک نوع دسته بندی برای توری پنجره که در بازار فروش ارائه می شود، بر اساس خاصیت جمع شوندگی توری به صورت آکاردئونی می باشد. که شامل موارد زیر هستند:

در توری های عمودی باز و بسته شدن توری از یک طرف انجام شده که به صورت افقی این عمل صورت می گیرد، ولی در توری های افقی این کار به صورت افقی صورت گرفته و توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. توری ها در این دسته بندی نسل جدید توری های قدیمی محسوب می شوند. در قدیم توری ها بسیار ساده بودند و همچین دسته بندی برای توری پنجره در نظر نمی گرفتند. در توری های عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام شده و در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی صورت می گیرد. مزیت ما سه دهه سابقه کاری مان در زمینه فروش انواع توری ها در اندازه های مختلف می باشد.

مزیت ها و کاربردها

1.    توری پنجره از قابلیت های ویژه ای چون وزن سبک برخوردار بوده و این وزن سبک توری ها باعث سهولت در نصب و راه اندازی آن ها شده است. باعث شده تا افراد بتوانندبدون هیچ آچار و پیچی و با بدون صرف وقت زیاد آن را بر روی انواع پنجره های خانه خود نصب نمایند.

2.    استفاده از توری پنجره هیچگونه چشم اندازی از طرف بیرون برای افراد خارجی ایجاد نمی کند و به عنوان مانعی بر سر راه پنجره به حساب نمی آید. این توری ها بر عکس نظر کاربران ن تنها باعث تخریب دکوراسیون داخلی نشده بلکه باعث زیبایی آن و تاثیر زیاد در فضای داخلی منازل می شود.

3.    توری ثابت معمولا به شکل آکاردئونی باز و بسته می شود و امروزه به انواع توری ها توری های آکاردئونی نیز می گویند.

4.    این توری ها را شما عزیزان می تواند بر روی انواع پنجره های قدی منزل خود نصب نمایند و این قابلیت را دارند تا بر

روی انواع درب ها نصب شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.