پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

توری پنجره چیست

۶۰۲ بازديد

توری ها به شکل آکاردئونی باز و بسته می شوند. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی صورت گرفته که دارای استحکام زیادی بوده و می توانند فشار زیادی را تحمل کنند. در توری های افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت افقی بوده و توری به صورت کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. توری پنجره با خاصیت عمودی به صورت عمودی درون قاب فلزی خود قرار گرفته بدون دخالت دست یا اهرمی این کار انجام می شود.

در توری های عمودی خاصیت جمم شوندگی به صورت عمودی بوده و توری از یک طرف به طور کاملا هوشمند درون قاب فلزی خود جمع می گردد. این قاب فلزی از آلیاژ آلومینومی بوده که دارای استحکام بالایی ساخته شده است. جمع شدن توری بدون دخالت دست انجام می شود. توری های عمودی نسل جدید توری های قدیمی به حساب می آیند که مکانیزم پیشرفته تری نسبت به توری های افقی دارند.

اکثر کاربران برای پنجره های عمودی خود از این توری ها استفاده می کنند که قیمت مناسبی هم دارند. دسته بندی بعدی برای توری پنجره از نظر فریم ساخت آن ها می باشد.

توری پنجره چیست

در فصل گرما حشرات موذی با گرم شدن هوا وارد فضاهای خنکی مانند خانه ها می شوند. از توری پنجره برای جلوگیری از ورورد چنین حشرات به د اخل خانه جلوگیری می شود و بهترین راه مبارزه با این حیوانات می باشد. انواع توری شامل موارد زیر می باشد:

توری پشه

توری پلیسه

توری پنجره

توری ثابت

جنس خود توری ازماده پلی استایرن بوده ولی قاب فلزی آن ها از فلزات مختلف می باشد که سختی زیادی دارند و می توانند به راحتی وزن توری را مهار کنند. این ماده نرم و انعطاف پذیر می باشد که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. یکی از این شکل ها پلیسه ای می باشد که در دفع حشرات بسیار خوب عمل کرده که بر روی انواع پنجره ها و درب ها قابل نصب می باشد.

مزیت های محصولات ما

1.    توری پنجره باید به گونه ای روی پنجره ها نصب می کنند که از طرف بیرون در دید افراد خارجی نمی باشد و باعث زشتی پنجره نمی شود. قاب فلزی این توری ها در رنگ های مختلف ساخته می شوند. معمولا از رنگ های ملایم برای ساخت قاب فلزی توری ها استفاده می کنند. خود توری ها معمولا سفید رنگ می باشند که در صوورتی آلودگی رنگ آن ها سیاه می شود و افراد می توانند به راحتی آن ها را شستوشو دهند بدون آن که توری قابلیت خود را در دفع موجودات از دست بدهد.

2.    معمولا توری ها با استفاده از روش آکاردئونی باز و بسته می شوند. بنابراین این توری ها در بین کاربران به توری های آکاردئونی نیز معروف می باشند. بیشتر کاربران از این توری ها امروزه استفاده می کنند، برای همین این توری ها را در بازار به این نام معروف شده اند.

3.    مشتریان می توانند از توری پنجره برای انواع پنجره های بزرگ و کوچک داخل منازل و درب ها استفاده کنند. این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.